Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:10:49 GMT

خرید قطعی این ستاره توسط پرسپولیس+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۸۹۸

خرید قطعی این ستاره توسط پرسپولیس+ عکس

باشگاه پرسپولیس به دنبال حفظ ستاره خود در لیگ بیستم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گفته می‌شود مذاکرات باشگاه پرسپولیس با محمد نادری طی روزهای آینده دنبال خواهد شد و با توجه به تاکید یحیی گل‌محمدی به سرپرست باشگاه در جلسه‌ای که در دوحه قطر و اردوی پرسپولیس داشتند، مهدی رسول‌پناه تلاش می‌کند تا در چند روز آینده قرارداد نادری را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع در داخل باشگاه پرسپولیس می‌گویند، کورتریک در پاسخ به مکاتبه امور بین‌الملل پرسپولیس برای دریافت رضایت‌نامه مبلغ 80 هزار یورو را اعلام کرده‌اند که این باشگاه تلاش می‌کند این مبلغ را به 50 هزار یورو کاهش دهد اما برخی معتقد هستند که کورتریک بدون دریافت مبلغی حاضر است رضایت‌نامه نادری را صادر کند.

همچنین نادری پیامی را در فضای مجازی منتشر کرد که آن را می‌بینید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فصل نقل و انتقالات محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد