Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:44:18 GMT

آغاز تمرینات استقلال خوزستان از امروز

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۹۶۸

آغاز تمرینات استقلال خوزستان از امروز

ایسنا/خوزستان تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک کشور از امروز (نهم مهرماه) آغاز می‌شود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، پس از سقوط به لیگ یک، در فصل پیش‌رو نیز برای دومین سال متوالی باید در این مسابقات به میدان برود و امیدوار باشد که مجددا بتواند لیگ برتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها فصل گذشته اگرچه در ابتدا کار خود را خوب شروع نکردند و حتی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته 2 کشور بودند اما در نیم‌فصل دوم با قرار گرفتن خلیفه‌اصل در راس کادرفنی نه تنها از قعر جدول جدا شدند، بلکه انگیزه صعود به لیگ برتر مجددا در این تیم شکل گرفت. 

به گزارش ایسنا، هدایت استقلال خوزستانِ لیگ یکی که در اندیشه صعود به لیگ برتر است، بازهم به امیر خلیفه‌اصل سپرده شد و او نیز رسما کار خود را با آبی‌های خوزستان با تمرین امروز عصر (چهارشنبه) در اهواز آغاز می‌کند. استقلالی‌ها چند روزی در اهواز تمرین خواهند کرد، سپس راهی اردوی خارج از استان می‌شوند.

استقلال برای حضور قدرتمند در لیگ یک و کسب جواز حضور در لیگ برتر، تاکنون بهروز بارانی، علی حسامی، سید جلال عبدی، امیرحسین نوایی، حسن پورحمیدی، مسعود اسدی و آیدین قویدل را به خدمت گرفته و با محمد بختیاری، حسن معاوی، سجاد خالدی، مهند حیدری، علی هلیچی و حسین بهرامی نیز برای فصل جدید لیگ یک، تمدید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال استقلال خوزستان استقلال خوزستان لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان خوزستان وجود خواهد داشت.

وی افزود: امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی،‌ مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود. تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در این ایام، استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۴.۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!