Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ۲۸ هزار و ۴۱۲ نفر طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در استان ساماندهی و حمایت می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در مراسم رونمایی از سه طرح «گروه‌های جهادی، سایت امین و پایگاه خبری معروف» ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان در سالن جلسات این ستاد در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم با حضور و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه شاهد توسعه امربه‌معروف و نهی از منکر و پیشرفت فرهنگی در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از حضور و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان در این شرایط سخت کرونایی بسیار مفتخریم، به اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان اشاره کرد و گفت: استان کردستان دارای 10 شهرستان بوده که همواره فعالیت‌های زیادی در راستای اجرای این فریضه الهی در بخش‌های مختلف داشته‌ایم.

 ستاد امر‌به‌معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر اینکه تلاش و اولویتمان احیاء فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح استان است، تصریح کرد: این ستاد حامی و پشتیبان مردم بوده چراکه پشتیبان و شکل‌دهنده آن خود مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حجاب خلاصه نمی‌شودنماینده ولی فقیه در همدان: باید حرکت مقدس امر به معروف را در جامعه توسعه دهیم

وی با بیان اینکه در برنامه‌ها و اجرای امر به معروف و نهی از منکر، می‌خواهیم خود مردم این فریضه الهی را انجام بدهند، افزود: آمران امر به معروف و ناهیان از منکر براساس چارچوب و قوانین، دوره‌های آموزشی مختلفی گذرانده‌ تا در اجرای ماموریت‌ها مشکلی ایجاد نشود.

الله‌مرادی از تربیت مربی ویژه اقشار مختلف مردم خبر داد و بیان کرد: 6450 نفر در بخش دانش‌آموزی به‌عنوان یادآوران امربه معروف و نهی از منکر در مدارس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 800 شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان تشکیل شده است؛ افزود: 850 نفر به عنوان یادواران امربه معروف از کارکنان ادارات،  6420 طلایه‌دار معلم آموزش دیده، 6309 نفر در محلات، اصناف 626 نفر و قضایی 221 نفر در راستای اجرای ماموریت‌های این ستاد در کردستان فعالیت می‌کنند.

وی با ذکر اینکه مجموعا 28 هزار و 412 نفر سازمان‌یافته و عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هستند، عنوان کرد: این افراد مشمول قانون حمایت از آمران به معروف هستند.

الله‌مرادی با بیان اینکه در کل دادگاه‌های سطح شهرستان‌ها‌ دفتر و شعبه حمایت از آمران به معروفو ناهیان از منکر در استان راه‌اندازی شده است؛ یادآور شد: این ستاد علاوه‌بر اجرای وظایف امربه معروف و نهی از منکر، در جهت حل مشکلات مردم نیز ورود کرده و مطالبات آنان را از طریق مسئولان پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر امربه معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه منکر در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بانوان بافقی با سر دادن شعار‌هایی از جمله نیروی انتظامی تشکر تشکر، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا و... حمایت خود را از حجاب و اقدام تاثیرگذار نیرو‌های فراجا اعلام کردند. 

حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در این تجمع گفت: براساس آیات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ما است و اگر بخواهیم از نیرو‌های جان بر کف فراجا حمایت کنیم، محور و مبنای حمایت ما، دستورات قرآن کریم است. 

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله حجاب، توسط دشمن به یک چالش تحمیلی تبدیل شده است و ما باید نسبت به ملاحظات فقهی، شرعی و قانونی این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. 

سمتی بیان کرد: این تجمع‌ها هم نمادین است و هم نمادین نیست؛ نمادین است به این دلیل که همه مردم شرکت نمی‌کنند و نمادین نیست به این دلیل که این اعتقاد ما است و فقط برای این یک ساعت جمع نشدیم و قلباً با این اقدام همراه هستیم. 

اجرای سرود و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد