Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: فکر می کنم اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس در سطح مطلوبی قرار دارد و می تواند هواداران این تیم را برای رسیدن به جام امیدوار کند.

حمید درخشان  در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: فکر می‌کنم تنها تاکتیکی که امکان صعود پرسپولیس از این مرحله را می‌داد در زمین مسابقه از شاگردان آقای یحیی گل محمدی دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوش بالای بازیکنان پرسپولیس و تلاش خستگی ناپذیر آنها تا پایان بازی کمک کرد تا این تیم به پیروزی برسد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره تاکتیک این تیم افزود: برنامه ریزی پرسپولیس نشان از آنالیز دقیق حریف می‌داد. این تیم انگیزه زیادی برای بردن داشت و به خواسته خودش هم رسید. من فکر می‌کنم مدافعان پرسپولیس نقش بسیار پررنگی در این پیروزی داشتند. آنها منطقی توپ گیری می‌کردند و درصد پاس‌های اشتباه کمی هم داشتند.

پیشکسوت سرخپوشان درباره تعویض‌های یحیی گل محمدی قبل از گلزنی عیسی آل کثیر که در دقیقه ۸۸ بازی توانست دروازه السد را باز کند نیز اظهارنظر کرد و گفت: هوشمندانه‌ترین تعویض‌ها را گل محمدی با ریسک نسبتاً بالایی انجام داد. آنها به موقع اضافه شدند و انرژی خوبی برای فشار روی دروازه السد ایجاد کردند. آل کثیر هم انگیزه خودش را در هر بازی نشان می‌دهد که اگر قدر خودش را بداند خیلی زود به یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل می‌شود.

وی درباره قرعه پرسپولیس در یک چهارم نهایی با پاختاکور ازبکستان تصریح کرد: بهترین قرعه ممکن برای پرسپولیس رقم خورد. توان فنی این تیم برای بردن نماینده ازبک ها وجود دارد و من فکر می‌کنم اگر حاشیه‌ای به وجود نیاید شاهد موفقیت پرسپولیس خواهیم بود.

درخشان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس در سطح مطلوبی قرار دارد و می‌تواند هواداران این تیم را برای رسیدن به جام امیدوار کند. به نظرم پرسپولیس از غرب آسیا به فینال خواهد رسید و امسال جام را با خود به تهران می‌آورد.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازیکنان پرسپولیس فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت