Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: اصلی ترین هدف در تیم‌های پایه ساخت بازیکن برای بزرگسالان و البته در کنار آن کسب عنوان است.

به گزارش مشرق، سعید مراغه چیان کاپیتان سابق استقلال و یکی از بهترین هافبک‌های میانی تاریخ این باشگاه که سالها با پیراهن شماره ۴ در این تیم خوش درخشید، بعد از خداحافظی از مستطیل سبز با تاسیس آکادمی فوتبال به پرورش استعدادهای فوتبالی در تیم های پایه پرداخت و با ۳۹ سال سابقه در مدیریت آکادمی، اخیرا به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب و مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آکادمی باشگاه اظهار داشت: با انتخاب حسین صدر محمدی، ایوب اصغرخانی، علیرضا اکبرپور، علی جانملکی و رضا حسن زاده برای ۵ رده سنی کارمان را آغاز کردیم و  یافتن بازیکنان مستعد و انتخاب برای تیم‌های پایه استقلال را سرلوحه کارمان قرار دادیم.

بیشتر بخوانید:

به نامجومطلق اعتقاد دارم

وی اضافه کرد: خوشبختانه با کمک مربیان و سرپرست‌ها توانستیم دست دلال ها را از تیم‌های پایه استقلال کوتاه کنیم تا جا برای بازیکنان مستعد هرچه بیشتر باز شود.

مراغه چیان بیان داشت: اولین هدف ما معرفی بازیکن به تیم بزرگسالان است و در کنار آن به کسب عنوان در همه رده‌های پایه هم فکر می‌کنیم. 

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال از گذشته‌های دور تاکنون به کار سازندگی در تیم‌های پایه پرداخته و بسیاری از بزرگان این باشگاه از تیم‌های جوانان و امید به بزرگسالان رسیده‌اند. شاید این روند تاحدودی در سال‌های اخیر قطع شده باشد اما باید این رویه در باشگاه بار دیگر ایجاد شود و اگر زمان کافی برای کار در آکادمی باشد می‌توان با سرعتی متعارف بازیکنان زیادی به بزرگسالان داد.

مراغه چیان در ادامه بیان داشت: یکی از دلایل افزایش بی رویه قیمت بازیکنان نیز همین کم کاری آکادمی‌ها در سراسر کشور است. وقتی باشگاه‌های فوتبال از یکی از وظایف ذاتی خود که سرمایه گذاری در آکادمی‌ها و امر سازندگی در تیم‌های پایه است رویگردان می‌شوند، نتیجه همین می‌شود که بازیکنان زیادی در سطح بزرگسالان باقی نمی‌ماند و مدیران برنامه بازیکنان هم با استفاده از همین خلاء، قیمت بازیکنان را چند برابر افزایش می دهند. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سعید مراغه چیان استقلال آکادمی استقلال تیم های پایه تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس واگذار شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

به نقل از ورزش سه البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس 85 درصد از سهام پرسپولیس معادل 3190 میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت 2748 فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898253

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال