Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آرمان فدراسیون والیبال و قرارگیری تیم ملی در جمع چهار تیم برتر المپیک گفت: درباره آرمان‌گرایی بارها صحبت کرده‌ام، زمانی که هدف بزرگی در نظر گرفته می‌شود و رؤیاپردازی انجام می‌شود، ابتدا باید راهکارها و برنامه‌ریزی‌های رسیدن به آن نیز صورت گیرد. در کل مسئولان‌ در همه زمینه‌ها به خوبی شعار می‌دهند اما در عمل دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس والیبال در ادامه تأکید کرد: اگر در عمل دچار مشکل نمی‌شدند، وضعیت اقتصادی جامعه این‌گونه نبود بنابراین افراد با توجه به جناح‌بندی‌های کشور برای حفظ و رسیدن به قدرت، بیشتر از آنکه مرد عمل باشند، مرد شعار دادن هستند. بیشتر مسئولان به خوبی شعار می‌دهند و اگر بخواهیم در عمل آنها را بسنجیم، نمره زیر صفر نیز نخواهند گرفت.

وی اظهار داشت: با این روش در جامعه زندگی می‌کنیم و به آن عادت کرده‌ایم. زمانی که آرمانی ترسیم می‌شود، باید برنامه‌ریزی انجام شود و تمام موانع رسیدن به آرمان‌ها پیش‌بینی شوند تا در شرایط لازم از راهکارها به موقع استفاده کنند. متأسفانه این اتفاقات رخ نمی‌دهد و فقط آرمان‌ها را در شعار می‌دهند و ذهنیت جامعه را به سمت آرمان مد نظر سوق می‌دهند و مردم امیدوار می‌شوند. زمانی که آرمان به نتیجه نرسید، عوامل زیادی را دستچین می‌کنند که مانع رسیدن آنها به آرمان شده است. فردی که آرمان را ترسیم کرده، در نهایت از تمام مشکلات مبرا خواهد شد.

شهنازی در ادامه افزود: بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نیز لوث شده است چرا که بارها درباره آن صحبت‌هایی انجام شده و عمل نکرده‌اند. قرار بود پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی را معرفی کنند اما این اتفاق نیفتاد؛ جلسه هم‌اندیشی تشکیل دادند، پس از آن کمیته فنی تشکیل شد و همه اینها بیانگر آن است که فدراسیون والیبال در حال خریدن زمان است چرا که بحث مشکلات اقتصادی مطرح است.

وی تأکید کرد: قرار بود رقابت‌های لیگ با حضور ۱۲ تیم برگزار شود اما یکباره به ۱۵ تیم رسید و این نشان می‌دهد که فدراسیون به دلیل مسائل مالی، ورودی تیم‌ها و حتی ۱۰ درصد بازیکنان تمایل به افزایش تعداد آنها داشت چرا که از نظر مالی دچار مشکل است. اسپانسرها تمایلی به سرمایه‌گذاری در والیبال ندارند و متأسفانه وضعیت اقتصادی روز به روز بدتر می‌شود.

کارشناس والیبال افزود: تا جایی که بتوانند پروسه آمدن سرمربی تیم ملی را کِش می‌دهند و به سال آینده موکول خواهند کرد تا هزینه زیادی پرداخت نکنند؛ با این موضوع بسیار مخالفم. بارها گفته‌ام هزینه برای والیبال سرمایه‌گذاری است و هنوز روی حرف خود هستم. متأسفانه به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند، خواسته و خوشحالی مردم است. شک نکنید که برنامه‌ریزی‌ها برای حضور سرمربی تیم ملی فروردین ماه است.

شهنازی ادامه داد: توصیه‌ام به مسئولان ورزشی به ویژه فدراسیون والیبال به عنوان فردی که دلسوز والیبال هستم، این است که جایگاه والیبال در سطح جهان به راحتی به دست نیامده و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است. برای تثبیت این جایگاه و نزولی نشدن آن، نباید از مربیان بلوک شرق استفاده کنیم. مربیان بلوک شرق به درد والیبال ایران نمی‌خورند.

این کارشناسان تاکید کرد: والیبال ایران به مربیانی از جنس ایتالیا، برزیل، آرژانتین و آمریکا نیاز دارد چرا که سبک، نگرش، تاکتیک و بدن‌های بازیکنان ایرانی از نظر جسمی و ذهنیت به والیبال اروپا و آمریکای لاتین شباهت دارد بنابراین هیچ مربی بلوک شرقی حتی با رزومه بسیار عالی برای والیبالمان مفید نیست.

شهنازی در پایان گفت: نمی‌خواهم از شخص خاصی نام ببرم، اما رزومه‌دارترین مربی بلوک شرق هم در ایران نتیجه نخواهد گرفت. امیدوارم سرمایه‌سوزی و اشتباه نکنند. در گذشته با آمدن مربیان بلوک شرق به اشتباه خود پی برده‌اند، امیدوارم یکبار دیگر آن را تکرار نکنند و با تعقل و برنامه‌ریزی، درست‌ترین انتخاب را برای والیبال کشور داشته باشند.

کد خبر 5036095 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر مجید نامجومطلق لیگ برتر والیبال ویروس کرونا فدراسیون کشتی الاهلی عربستان السد قطر لیگ کشتی برنامه ریزی بلوک شرق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حسن عباسی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم، ساخت مسکن بوده که تلاش برای به نتیجه رساندن این رویکرد مهم از همان ابتدای تشکیل دولت تاکنون با جدیت در شهرستان شکل گرفته و در حال انجام است.
او اضافه کرد: اضافه شدن ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر برای کمک به احداث مسکن در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار دارد.
فرماندار ویژه مهاباد از واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۳ بلوک در حال ساخت بوده که ۶ بلوک آن دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی و هفت بلوک هم در مرحله پی کنی است.
عباسی با بیان اینکه زمین برای ساخت ۵۲ واحد هم در مرحله آماده سازی است، افزود: احداث ۱۶۰ واحد در منطقه مکریان و ۱۴۴ واحد در شهرک کارمندان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵ درصد در حال ساخت است.
او گفت: همچنین الحاق به محدوده در روستا‌ها و واگذاری زمین در شهر‌های تازه تاسیس خلیفان و گوگ تپه با هدف کمک به تسریع در ساخت مسکن و بهبود شرایط به صورت جدی پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • چگونه از میلگرد بستر در ساخت دیوار‌ها استفاده کنیم؟
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است
  • عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد سرعت گرفت
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما