Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:57:19 GMT

بیمارستان فردوس ۱۲.۵ میلیارد تومان بدهی دارد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۲۳۴۹

بیمارستان فردوس ۱۲.۵ میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نگهبان سه شنبه شب در جلسه بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان فردوس به بدهی های بالای دو بیمارستان فردوس اشاره کرد و افزود: تنها در بیمارستان حضرت رسول (ص) ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی داریم که باید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در بیمارستان حضرت رسول (ص) ماهیانه ۶۵۰ میلیون تومان کسری بودجه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نیروهای طرحی ما بسیار کم شده است و چنانچه هر کدام به مرخصی بروند جایگزینی وجود ندارد و با مشکل مواجه می شویم.

فرماندار فردوس نیز با تقدیر از خدمات گسترده ای که در بخش بهداشت و درمان شهرستان فردوس در سالهای گذشته انجام شده است، افزود: در بحث خرید ام ار آی مردم و خیرین کمک خوبی کرده اند که نیاز شهرستان است و باید خریداری شود.

حلاج مقدم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام مراکز بهداشتی منطقه جواد الائمه، خانکوک، باغستان و اورژانس طاهریه و راه اندازی اورژانس هوایی فردوس تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیزگفت: فردوس در بحث کرونا در بین ۱۱ شهرستان در رتبه دهم قرار دارد که جای تقدیر و تشکر از عملکرد مسئولان درمانی و مردم دارد.

دهقانی از تبدیل دو بیمارستان این شهرستان به یک مجتمع در آینده خبر داد و افزود: در راستای کم کردن هزینه های این دو بیمارستان این کار انجام خواهد شد تا پرسنل دو بیمارستان کمبودهای یکدیگر را پوشش بدهند.

وی در خصوص درخواست راه اندازی دانشکده علوم پزشکی ازسوی رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجوز ماده ۲۳ برای این کار در شرایط فعلی کار بسیار سختی است ولی همکاری می کنیم در قالب تفاهم نامه و کمک خیرین فعلاً کارهای اولیه شروع شود.

وی مشکل ام ارآی را بدلیل تحریم و تامین ارز و مشکلات ورود به کشور دانست و افزود: دو شهر فردوس و طبس در اولویت تجهیز به دستگاه ام ار آی قرار دارند.

وی از پرداخت پاداش بازنشستگان حوزه سلامت مربوط به سال ۹۸ و بخشی از کارانه پرسنل درمانی استان خبر داد و افزود: به شبکه بهداشت فردوس ۳۰۰ میلیون تومان و به بخش حوزه دانشجویی نیز ۱۵۰ میلیون تومان کمک خواهیم کرد.

مدیر بیمارستانهای فردوس و دانشکده پیراپیزشکی و معاونت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس به بیان مشکلات و کمبودهای حوزه های تحت مدیریت خود پرداختند که کمبود متخصص مغز و اعصاب، جراحی عمومی، رادیولوژی، ماموگرافی، نبود نیروی جایگزین در بخش درمان درصورت مرخصی پزشکان و یا کادر بیمارستان، توجه به تجهیزات فرسوده شبکه بهداشت و درمان، اعطای تسهیلات برای ساخت خوابگاه جهت دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و تکمیل اورژانس روستای طاهریه و برخی مراکز بهداشتی روستایی و شهری از مهمترین مشکلات و خواسته بود.

اختصاص دو دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و پنج دستگاه مانیتورینگ به بیمارستان شهید چمران فردوس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 5036583

منبع: مهر

کلیدواژه: فردوس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله بهداشت و درمان دو بیمارستان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در این رابطه گفت: با هدف مشارکت اقشار مختلف و کارکنان ادارات دولتی به منظور نهادینه شدن ورزش این همایش پیاده روی را برگزار کردیم. 
وی اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای این هفته در نظر داریم که اصلی‌ترین آن در روز پنجشنبه هفته جاری است که در آن سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیشوا ره به نام یکی از شهدای شاخص شهرستان نامگذاری می‌کنیم.
درپایان این همایش از شرکت کنندگان تست قند و فشارخون به صورت رایگان گرفته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد