Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: ایجاد ولنگاری در جوامع اسلامی یکی از اهداف دشمنان در فضای مجازی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تفسیر آیه 25 سوره حدید با اشاره به نخستین اهداف پیامبران الهی برای تشکیل حکومت اسلامی اظهار داشت: تربیت و آموزش انسان‌ها نخستین هدف پیامبران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان منابع انسانی ناکارآمد و حرص عده‌ای به پست و مقام دنیوی را از علل بروز مشکلات دانست و بیان داشت: تربیت انسان‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی، هدف پیامبران و برگزیدگان الهی بود.

وی با بیان اینکه انبیاء الهی برای احیای ارزش‌های اخلاقی برگزیده شدند و انسان‌ها برای رسیدن به کمال به رهبر و راهنما نیاز داشتند افزود: اگر تمام ارکان یک حکومت مانند حاج قاسم سلیمانی فعالیت کنند فضای جامعه گلستان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حجاب خلاصه نمی‌شودنماینده ولی‌فقیه در گیلان: رسالت جوانان امروز «تمدن‌سازی اسلامی» بر محور عدالت استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: انقلاب اسلامی خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان معنای آیه 25 سوره حدید را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این آیه به تشکیل حکومت الهی اشاره شده زیرا تشکیل حکومت هدف اساسی انبیاء الهی بود.

امام جمعه رشت برقراری عدالت در جامعه را در گرو تشکیل حکومت الهی دانست و عنوان کرد: جامعه‌ای که به‌دنبال برقراری عدالت است و می‌خواهد روی پای خود بایستد در ابتدا باید دارای یک حکومت الهی باشد از طرفی هر جا که خبری از قدرت‌طلبی و جاه‌طلبی نبود کشور به اوج عزت رسید.

وی نجات انسان از هوا و هوس و از دست ظالمان را جزو دیگر اهداف پیامبران برای تشکیل حکومت الهی اعلام کرد و بیان داشت: جامعه‌ای که ارزش‌های الهی در آن حاکم نباشد آن جامعه روی خوش نمی‌بیند بنابراین توجه به ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی سومین هدف انبیای الهی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انسان در صورت فراگیری احکام اسلامی موفق و پیروز خواهد بود خاطرنشان کرد: یک مربی که تربیت انسان‌هایی را بر‌ عهده دارد در ابتدا باید خود دارای فضایل اخلاقی و مودب باشد و تمام توان و همت خود را در تربیت دیگران به‌کار گیرد.

فلاحتی انسان‌شناسی را هنر مردان خدا دانست و بیان کرد: بهره‌گیری از روانشناسی تجربی در تربیت انسان‌ها مهم است و کسی‌ که در این حوزه تخصص دارد باید بتواند انسان‌ها را خوب بشناسد از طرفی تربیت انسان و توجه به وی با هدف اصلاح جامعه انجام می‌شود.

امام جمعه رشت تلاش پیامبران برای برقراری عدالت و تربیت انسان‌های پایبند و خوب را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: ایجاد ولنگاری در جوامع اسلامی یکی از اهداف دشمنان در فضای مجازی است از این رو استکبار جهانی درصدد فاصله‌ گرفتن جامعه اسلامی به‌ویژه جامعه شیعی از آداب اسلامی است.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان تربیت انسان ها تشکیل حکومت استان گیلان حکومت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند