Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در حوزه اشاره به سرمقاله اخیر یک روزنامه اصلاح‌طلب به قلم عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب مبنی بر استعفای رئیس جمهور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان هم در انتخابات ۹۲ و هم در انتخابات ۹۶ به فرمان آقای خاتمی به این دولت رای دادند و از این دولت حمایت کردند و در دولت کنونی از وزیر گرفته تا استانداری و فرمانداری و بخشداری و روسای ادارات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*چرا موقع عدم توفیق دولت در برجام اصلاح طلبان خواهان استعفای روحانی نشدند؟

وی با بیان اینکه اگر واقعاً نسبت به چنین دولتی نظری دارند یا می‌خواهند عبور کنند، چرا همان زمانی که عدم توفیق دولت در پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم و عدم توفیق دولت در ساماندهی روابط با غرب و موضوع برجام و پرونده هسته‌ای و دهها عدم توفیق دیگر را دیدند چنین موضعی نگرفتند؟ گفت: الان کمتر از یک سال به پایان کار دولت بحث استعفای دولت را مطرح می‌کنند. اولا آقای عبدی شخصیتی هست که در دوره آقای خاتمی هم چنین پیشنهادی را داشته این پیشنهادات به عنوان یک شوک به افکار عمومی مطرح می‌شود تا کارنامه دولت و زنگ حسابی که برای ارزیابی عملکرد دولت زد شده، فراموش شود.

* پنهان ساختن کارنامه ناکارآمدی دولت و فرعی کردن مسائل اصلی کشور 

انبارلویی با بیان اینکه هدفشان این است که کسانی مسئولیت این ناکارآمدی به گردنشان هست پنهان بمانند، تاکید کرد: پیشنهاد آقای عبدی برای پنهان ساختن کارنامه ناکارآمدی دولت و فرعی کردن مسائل اصلی کشور است.

* اصلاح‌طلبان مسئولیت دلار 30هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مسائل اصلی کشور پاسخ به مطالبات معیشتی مردم و پاسخ به وعده‌هایی هست که دولت و اصلاح‌طلبان داده‌اند، اظهار داشت: همین اصلاح‌طلبان وقتی برجام تصویب شد گفتند که از فردا دلار به فلان قیمت می رسد و به همین خاطر الان باید مسئولیت دلار  30 هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند و اینها مسائلی هست که باید به آن بپردازند ولی حرف هایی می زنند تا افکار عمومی را متوجه مسائل می کنند که نمی تواند به عنوان یک راه حل مطرح باشد.

*اصلاح‌طلبان به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور هستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور هستند، خاطرنشان کرد: راهبرد آمریکا در غرب آسیا این است که دولت های بی‌ثبات روی کار باشد و در همین راستا دولت عراق و لبنان را ساقط کردند و تمام تلاش‌شان را گذاشتند که بشار اسد را پایین بکشند و معتقد بودند که اگر در کل و خطوط مقاومت بی‌ثبات‌سازی به وجود بیاوریم کشورهای خط مقدم مبارزه با اسرائیل تضعیف می‌شوند.

*پیشنهاد عبدی در راستای بی‌ثبات‌سازی منطقه ای آمریکاست

انبارلویی ضمن اشاره به اینکه پیشنهاد آقای عبدی مبنی بر کناره گیری رئیس جمهور در راستای راهبرد آمریکا در منطقه و ایران است و راهبرد آمریکا بی ثبات سازی دولت است، گفت: فرض کنید که الان آقای روحانی کناره‌گیری کند. خب که چه؟ کمتر از یک سال مانده به انتخابات ۱۴۰۰ آیا چنین اقدامی فایده ای دارد؟ اساساً این حرف که مطرح شده متضمن منافع و مصالح ملی نیست ولی مصالح آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: از موقعی که آقای عبدی از تصرف لانه جاسوسی و همکاری با دانشجویان پیرو خط امام پشیمان شد، در خط آمریکا عمل کرده و الان هم در همان خط عمل می کند.

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074494 برچسب‌ها کاظم انبارلویی اصلاح طلبان حسن روحانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاظم انبارلویی اصلاح طلبان حسن روحانی بی ثبات سازی اصلاح طلبان آقای عبدی عدم توفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان

توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

سرویس سیاست مشرق- گروهک غیر قانونی نهضت آزادی پیشنهاد کرده است که اصلاح طلبان که شامل نحل‌ های مختلفی هستند مطلوب‌ترین گزینه برای رسیدن به برنامه های خود را متمرکز بر حقوق بشر و حقوق شهروندی نمایند.

این گروهک با اشاره به اینکه هر نظامی به غیر از نظام لیبرال دموکراسی نامطلوب است تصریح می کند که لیبرال دموکراسی دارای دو بخش دموکراسی انتخاباتی و آزادی های لیبرالی است، لذا می بایست اصلاح طلبان به سمت گزینه مطلوب‌تر حرکت کنند.

گروهک نهضت آزادی در ادامه با ارائه طرح «نافرمانی مدنی» تصریح کرده که پیگیری حقوق شهروندی مطالبه آسان‌تری است. هر چند برای دست‌یافتن به آن نیز پیش‌نیازهای بسیاری مطرح می‌شود اما چون قرار نیست مستقیم در ساختار قدرت تغییر ایجاد کند با هزینه کمتر و با سرعت بیشتری می‌توان به آن دست‌یافت!

به باور گروهک نهضت آزادی، برای کسب حقوق شهروندی نه نیاز است صبر کنیم نه می‌توانیم صبر کنیم بلکه باید اراده برای زیستن در سبک دلخواه را به یک مبارزه مستمر هر روزه از طریق نافرمانی مدنی تبدیل کرد

گفتنی است با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت:

۱ - گروهک نهضت آزادی با پرستش نظام لیبرال دموکراسی و بدون توجه به اندیشه مردمسالاری دینی علاوه بر اینکه نسبت دور خود را در برابر اندیشه های انقلاب اسلامی به نمایش می گذارد از سوی دیگر بر وجه اپوزیسیونی خود و نیز تلاش برای تشکیل یک جبهه در برابر نظام جمهوری اسلامی تصریح می‌کند.

۲- توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

۳ - تصریح بر نافرمانی مدنی در حقیقت برنامه طیف برانداز برای تحریک و تهیج جامعه جنبشی بوده و از جانب دیگر جنس و عمق نگاه ابزاری و پروژه سیاسی رادیکال های اصلاحات را به برخی تحولات روزمره روشن می سازد!

تامل بر کنش های رادیکال همچنان بیانگر آن است که آنان برنامه ریزی برای بهره گیری از مسائل روزمره در دو سطح سطح زندگی و سبک زندگی را در دستورکار خود قرار داده اند.

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟