Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آمریکایی «نتفلیکس» که به پخش برخط و اینترنتی فیلم و سریال می‌پردازد، حق پخش فیلم ضدایرانی «فصل کرگدن» را خرید. فیلمی که فاقد ارزش هنری است و احتمالا سوء اقتصادی چندانی هم در پی نخواهد داشت چون جذابیتی برای مخاطب عام ندارد، اما آنچه به انگیزه‌ای برای حمایت از این فیلم از سوی نتفلیکس انجامیده این است که محتوای «فصل کرگدن» در جهت تجزیه ایران است!

این فیلم به کارگردانی بهمن قبادی و با حضور یک بازیگر طاغوتی، محصول کشور ترکیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی که در آن به اختلافات قومی و تضاد اقوام و پیروان مذاهب در ایران می‌پردازد و به طور خلاصه، گرایش به حمایت از تجزیه کشورمان را دارد.

همین رویکرد باعث شده است تا نتفلیکس، این بار نه تنها از خیر سود اقتصادی بگذرد –چون فیلم «فصل کرگدن» موفقیت مالی نداشته و نخواهد داشت- بلکه اعتبار خود را به خاطر مقاصد و منافع سیاسی و ایدئولوژیک زیر پا بگذارد!

۲۴۱۲۴۱
 

کد خبر 1438091

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه کیهان نتفلیکس کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 24 فروردین ماه 1403  اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفندماه 1402به صحنه رفته است؛ نوزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان 1 هزار و 185 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  مبلغ  45 میلیون و 20 هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از 22 فروردین‌ماه 1403 آغاز کرده است؛ با 3 اجرا توانسته است 119 تماشاگر را به سالن جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  توانسته مبلغ  7 میلیون و 40 هزار تومان بفروشد.

تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب

نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفندماه 1402در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 30 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 1 هزار و 915 تماشاگر را جلب کند و به فروش 157 میلیون و 129 هزار تومان دست یابد.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از 22 فروردین‌ماه 1403در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 3 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 191 تماشاگر را جلب کند و به فروش 16 میلیون و 192 هزار تومان دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کیهان از کاظم صدیقی در نماز جمعه جنجالی
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران+آلبوم تصاویر
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران
  • راه حل دانشمند ایرانی برای تجزیه رنگ‌های سمی موجود در فاضلاب
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
  • ماجرای ساخت «چراغ گاز»/تئاتری که بعد از فوت کارگردان به صحنه رسید