Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور صبح امروز چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ به مقام شامخ شهدای گمنام استان چهارمحال وبختیاری در تپه نورالشهدای شهرکرد ادای احترام کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضفعان کشور در نخستین برنامه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزاری شهدای گمنام با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد و یاد خاطره شهدا به خصوص شهدای گمنام را در هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۲۰ هزار طرح محرومیت زدایی، سازندگی و اشتغالزایی

در این آیین معنوی فرماندهان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال وبختیاری و مسئولان و فرماندهان سپاه استان حضور داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعان کشور در سفر خود به چهارمحال و بختیاری با حضور در پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام حاضر و از ورند فعالیت این پایگاه فرهنگی بازید کرد.

دیدار با نماینده، ولی فقیه، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پایگاه‌های مقاومت و دیدار و نشست با فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت منتخب استان، بازدید از مرکز فضای مجازی و مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، شرکت در نشست مجمع عالی بسیج استان به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان شهرستان‌ها و نواحی از جمله برنامه‌های سفر او به استان است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفان شهدای گمنام دفاع مقدس نشست مجمع عالی بسیج رئیس سازمان بسیج شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

کد خبر 846593 منبع: ایسنا برچسب‌ها اقبال لاهوری ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری