Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خبرها آمده بود که ترکیه برای جنگ با ارمنستان از نیروهای سوریه استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، دولت جمهوری آذربایجان اعزام نیروهای سوری توسط ترکیه برای کمک به این کشور در مقابل ارمنستان را تکذیب کرد. در خبرها آمده بود که ترکیه برای جنگ با ارمنستان از نیروهای سوریه استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری اینترفاکس به نقل از سفیر ارمنستان در روسیه گفته بود که ترکیه حدود 4هزار مرد جنگی را از سوریه به آذربایجان اعزام کرده است تا با نیروهای ارمنی جنگ کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان ارمنستان آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهارداشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.   کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • مشاور هنیه: دوره عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است
  • فیلم/ پایان شایعات؛ بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند
  • پایان شایعات؛ بانک ها پنجشنبه ها باز هستند
  • پایان افسانه روسها در قفقاز؛ مسکو حیاط خلوت خود را به غرب واگذار کرد