Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو - ایران، نمایشگاه گروهی عکس «اورامانات: دامان آسمان» توسط کمیسیون ملی یونسکو - ایران و با همکاری دبیرخانه تصویر سال و حمایت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری کرمانشاه از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که همزمان با پروژه ثبت منطقه اورامانات ایران در لیست گنجینه فرهنگی جهان برگزار می‌شود، دربرگیرنده ۷۰ عکس منتخب از ۳۵ عکاس حرفه‌ای به ویژه عکاسان استان‌های کرمانشاه و کردستان است که تصاویر بدیعی از طبیعت، معماری، زندگی روزانه مردم و آئین‌های منحصر به فرد «عروسی پیرشالیار» و «پالنگان» را به نمایش عموم می‌گذارند.

افتتاح نمایشگاه ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۰ مهرماه با حضور حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران و حُسام محمود مهدی علی ارزیاب مصری سازمان جهانی یونسکو که هم اکنون در منطقه اورامانات مشغول بازدید است، در گالری ممیز خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عموم آزاد است.

در این نمایشگاه آثاری از ابراهیم علی پور، ادریس خسروی زاده، اسعد نقشبندی، افشین بختیار، امید حیدری فر، امیرعلی جوادیان، بابک صدیقی، بهمن شهبازی، پرویز رستمی، جمشید فرجوند فردا، راشد امینی، رژین فتاحی، زهرا ملکوت، ژاله بهرامی، سرور فرهادی، سهیل زندآذر، سیاوش نقش بندی، شهین عباسی، صلاح علمی زاده، طالب حیدری، عادل عبداللهی، علی اصغر فیض اللهی، علی کیان جم، فواد گودرزی، لقمان احمدی، لقمان عزیزخانی، مجتبی فخری، محمدرضا رجایی، محمدرضا بهارناز، مرضیه ایوتین، مریم زمانپور، مسلم عظیمی، هلمت فتاحی، هومن حیدری و ئاریز قادری به نمایش در می‌آید.

کد خبر 5036588

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس عکاسی کمیسیون ملی یونسکو حجت الله ایوبی منطقه اورامانات خانه هنرمندان ایران چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر ایران برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس شبکه پنج سیما فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم مستند جشنواره فیلم مقاومت ویروس کرونا فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت:دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی  درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.


وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی هم با این رویکرد برگزار می‌کند.
وی ادامه داد:امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌کند که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.


شهبازی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما ازن است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.


معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.


وی اظهار داشت: اردو‌های مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود