Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل  محمد علی هادی اظهار داشت : ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده پارس آباد - مشگین شهر در ۵۴ کیلومتری پارس آباد به مرکز کنترل هلال احمر پارس آباد گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدام به کمک های امدادی و درمانی پیش بیمارستانی کردند، افزود: در این حادثه یک نفر کشته و ۳ سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که سرنشین فوت شده در داخل خودرو گیر کرده بود که توسط نجاتگران پایگاه سربند و استفاده از خودروی ست نجات از داخل رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

46

کد خبر 1438090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران