Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بوکان گفت: سازمان‌های مردم نهاد (سمن) و نهادهای اجتماعی بهترین پل ارتباطی میان مردم و مسوولان و ظرفیتی برای پیگیری مطالبات عمومی جامعه است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد امین‌زاده فرماندار بوکاندر دیدار با اعضای کانون حمایت از حیات وحش آبزیان بوکان افزود: سازمان های مردم نهاد با حضور در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌توانند اثر بخشی و کارآمدی خود را چندین برابر افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و امید در جامعه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی از ضروریات فعالیت‌های انجمن‌های مردم نهاد است، اظهار داشت: این انجمن‌ها که در اجتماع از توانایی دریافت و پردازش اطلاعات صحیح‌تر و  بهتری برخوردارند باید از این ظرفیت خود برای پیشرفت جامعه استفاده کنند.

فرماندار بوکان از وجود ظرفیت و پتانسیل بالای انسانی در حوزه محیط زیست در بوکان ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: جلسات مداوم با معتمدان، سمن‌ها، اساتید دانشگاه و دیگر انجمن‌ها در راستای تعامل و ارتباط مستمر با بدنه جامعه باید به طور مستمر برگزار شده و ضمن حل مشکلات مردم از ایده‌های جدید آنها نیز استقبال کرد.

وی از حوزه گردشگری به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان یاد کرد و افزود: این شهرستان در بسیاری از حوزه‌ها از جمله صنعت، گردشگری، کشاورزی و دامداری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌طلبد از تمامی ظرفیت‌های آن برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کرد.

"امین‌زاده" ایجاد نشاط اجتماعی و امید در جامعه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی را در شرایط اقتصادی موجود توسط سمن‌ها ضروری دانست و اظهار داشت: در حوزه فرهنگی حداکثر همکاری و تعامل را  با انجمن‌ها خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی و برآیند کار جمعی بایستی سرلوحه اقدامات مسوولان و انجمن‌ها باشد افزود: سازمان‌های مردم نهاد با حضور در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌توانند اثر بخشی و کارآمدی خود را چندین برابر افزایش دهند.

فرماندار بوکان هرگونه تلاش برای حرکت در مسیر توسعه را ارزشمند و وجود تخریب در سطح جامعه را از جمله آسیب‌های بزرگ در این شهرستان برشمرد و افزود: تمام تلاشمان را در جهت کم‌رنگ کردن این آسیب‌ها و حساسیت‌های غیرضروری به کار خواهیم بست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست سمن بوکان فرماندار بوکان سازمان مردم نهاد سازمان مردم نهاد آذربایجان غربی سمن آذربایجان غربی سمن محیط زیست فرماندار بوکان مردم نهاد انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد

نشست حکمرانی قرآنی براساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شامگاه امشب دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمود کریمی بیرانوند -معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- در این ‌نشست با بیان اینکه وقتی از تولیدکننده‌ها صحبت می‌کنیم منظور این نیست که یک نفر کارخانه‌ای تاسیس و چندین هزار نفر را سرکار بگذارد، اظهار کرد: کسی که نیت به تولید یک کار دارد می‌تواند از داخل خانه خود شروع کند.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر یک ترشی را با خلاقیت خود در داخل خانه تولید می‌کند این دقیقا دانش‌بنیان است، تولید همیشه قرار نیست همراه با زدن یک کارخانه باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرهنگ‌سازی یادآور شد: حوزه تولید بسیار مهم است و حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد، حاکمیت انگار به مساله تولید و آزادی آن فکر نکرده است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی همه باید از مزیت‌های تولید حرف بزنیم و در این شکل مشارکت مردمی در تولید اتفاق می‌افتد.

وی افزود: فرهنگ تولید وجود ندارد، ما همیشه در تقاضا سوار می‌شویم، این سوال وجود دارد که آیا کار کردن در جامعه امروز ما نیاز است؟.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: اقتصاد تنها اگر خودش جلو برود و بدون فرهنگ باشد همین شرایط را در اقتصاد شاهد هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیاء شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • تداوم طولانی‌مدتِ نرخ دو رقمی تورم باورهای جامعه را تغییر داد | چرخش و لغو ۴۰۰۰ تحریم، سرگیجه‌آور است | برای حفظ وضع موجود به راهبرد ماهانه روی آورده‌اند | چالش بزرگ کنونی کشور چیست؟