Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این برنامه مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا بر مبنای برگزاری رفت و برگشت دیدارها در هر یک از گروه های ۶ گانه تنظیم شده بود اما به دلیل ادامه فراگیری و شیوع ویروس کرونا قرار است دیدارهای پنجره دوم و سوم این رقابت ها به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم ها در هر گروه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران که در گروه E مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا با قطر، عربستان و سوریه همگروه است از متقاضیان میزبانی دیدارهای متمرکز این گروه بود. فدراسیون بسکتبال ایران درخواست رسمی خود برای میزبانی را روز گذشته به صورت رسمی به کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) اعلام کرد.

فدراسیون بسکتبال در ایمیل ارسالی به فیبا آسیا برای میزبانی در هر دو پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا اعلام آمادگی کرده است.

درخواست رسمی ایران برای برگزاری دیدارهای پنجره دوم و سوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شده که احتمال تغییر در زمان برگزاری این دیدارها بعید به نظر نمی رسد. پیش از این ۶ آذرماه به عنوان زمان آغاز پنجره دوم تعیین شده بود و ۳۰ بهمن ماه هم به عنوان زمان مقرر برای آغاز دیدارهای پنجره سوم در نظر گرفته شده بود اما با اعلام فیبا آسیا احتمال دارد زمان برگزاری دیدارهای پنجره دوم به زمان مقرر برای دیدارهای پنجره سوم موکول شود و دیدارهای این پنجره (سوم) هم در ماه جون یا جولای سال آینده میلادی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عربستان و سوریه حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا هستند. ملی پوشان کشورمان در پنجره سوم هم باید قطر و عربستان دیدار داشته باشند.

دیدارهای پنجره نخست مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا اسفندماه سال گذشته برگزار شد و تیم ملی بسکتبال کشورمان طی دو دیدار خانگی موفق به شکست سوریه (۹۴ بر ۴۸) و قطر (۹۵ بر ۵۲) شد.

کد خبر 5036630 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال میزبانی ایران کاپ آسیا ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر مجید نامجومطلق ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال السد قطر الاهلی عربستان لیگ کشتی انتخابی کاپ آسیا دیدارهای پنجره پنجره دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره مردان کشورمان در رقابت‌های کاپ آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور در حال برگزار است، امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم چین تایپه قرار گرفت. تیم ملی ایران در این بازی با نتیجه ۲۱ بر۱۰ چین تایپه را از پیش رو برداشت.   در این بازی مجید رحیمیان ۹ امتیاز، محمدمهدی رحیمی ۶ امتیاز، متین آقاجانپور ۳، احسان دلیرزهان ۳ امتیاز برای تیم ایران کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۴۰ در مقابل تیم هنگ کنگ قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند