Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب حسینی و مینا وحید برگزیدگان بازیگری جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، شهاب حسینی با فیلم «هزارتو» و مینا وحید با فیلم «بعد از تو» جایزه بهترین بازیگر مرد و زن سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بعد از تو» را فرهاد نجفی ساخته است که با نام one night in tehran (یک شب در تهران) در چندین جشنواره خارجی جوایزی به دست آورده بود. علاوه بر مینا وحید، تیرداد کیایی دیگر بازیگر این فیلم است که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است. مینا وحید چندی پیش هم برای بازی در فیلم کوتاه «کرمچاله» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین المللی فیلم مادرید را به دست آورد.

سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو که به عنوان اولین جشنواره مستقل ایرانی در خارج از کشور برگزار می‌شود، امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به دلیل ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این رویداد «هزارتو» علاوه بر جایزه بازیگری، توانست جایزه بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را از آن خود کند. فرشاد محمدی هم برای فیلم «ما همه با هم هستیم» جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهاب حسینی جشنواره سانفرانسیسکو سینما و تئاتر جایزه بهترین مینا وحید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به تازگی سکانسی از سریال گناه فرشته در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته. کاربری به نام بابانو در توئیتر با انتشار یک سکانس جنجالی این سریال نوشت: گناه فرشته نمونه بارز زن مودی رو نشون داد، مهتاب چقد شهاب حسینی رو اذیت کرد که فرشته باید اعدام شه حالا میگفت نکنه گناهکار نبوده!

منبع: برترین‌ها

tags # سریال گناه فرشته ، شهاب حسینی ، پردیس پورعابدینی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا