Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سعید صالحی اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری هزار و ۵۷۶ تن محصولات سبزی و صیفی در واحدهای گلخانه‌ای این شهرستان تولید شده است.

وی افزود: این میزان سبزی و صیفی در ۲۵ واحد گلخانه‌ای تولید و روانه بازار شده است.

صالحی بیان کرد: این واحد گلخانه‌ای در سطح ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۱ هکتار است و سالانه ۳ هزار و ۱۵۲ تن محصول تولید می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین تصریح کرد: ۳۷ واحد گلخانه‌ای فعال در سطح شهرستان قزوین وجود دارد که محصولات گلخانه‌ای متنوعی را تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: با ایجاد این واحدهای گلخانه‌ای زمینه اشتغال برای ۷۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در منطقه فراهم شده است.

صالحی یادآور شد: با توجه به مصرف بهینه آب در واحد سطح و افزایش راندمان تولید در واحدهای گلخانه‌ای پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۵ واحد جدید در سطح ۳ هکتار به تعداد واحدهای گلخانه‌ای این شهرستان اضافه شود.

کد خبر 5036661

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های گلخانه ای قزوین جهاد کشاورزی قزوین چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله واحدهای گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، از ابتدای فروردین تاکنون ۲ میلیون و ۲۸۶ هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری انجام که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش دارد.

سید محمد رضا سیدحسینی تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی ۳۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران