Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کبیری سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین اهواز گفت: علیرغم گرمای طاقت فرسا و شرایط سخت به دلیل شیوع ویروس کرونا، در شهریور ماه امسال ۹۱۴ میلیون و ۴۴۹ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متوسط تولید لحظه‌ای نیروگاه رامین اهواز در مدت مذکور ۲۲۱ هزار کیلووات و میزان ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۴ هزار و ۱۴۰ ساعت بوده است.

کبیری به تلاش کارکنان این نیروگاه حرارتی در جنوب کشور برای پایداری برق اشاره کرد و اظهار داشت: با تولید برق به میزان مناسب و مطلوب در تابستان امسال، از خاموشی‌های ناخواسته در استان خوزستان با توجه به گرمای شدید هوا جلوگیری شد.

براساس این گزارش؛ نیروگاه رامین اهواز بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است که نقش مهمی در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید برق نیروگاه رامین اهواز انرژی الکتریکی نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:با توجه بارش های اخیر و پیش بینی بارش و دمای مناسب در اردیبهشت ماه برآورد می شود که سال ایده آلی برای تولید گندم داشته باشیم.

به گفته او، با تحقق شرایط جوی  پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: با اعلام جایزه تحویل گندم و افزایش میزان خرید گندم پیش بینی می شود که نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نداشته باشیم.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران از افزایش ۲ برابری میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با مساعد بودن شرایط جوی، امسال گندم مورد نیاز صنف و صنعت از خرید داخل تامین می شود که براین اساس نیازی به واردات نداریم، لذا این موقعیت با بی توجهی به اعلام‌جایزه گندم نباید از دست دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • اهمیت استراتژیک گندم
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است