Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از افزایش آمار دفن متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز نسبت به سایر متوفیان خبر داد و گفت: در حال حاضر به مدت سه روز است که آمار دفن متوفیان کرونایی از متوفیان معمولی پیشی گرفته است.

فرخ جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خانواده‌های متوفی، اظهار کرد: البته، حضور خانواده‌ها در وادی رحمت تبریز نسبت به هفته‌های پیش، کم شده اما همچنان درخواست می‌کنیم که حضور حداقلی داشته و حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پرسنل وادی رحمت تبریز از صبح ساعت هفت تا ساعت ۱۸ کار می‌کند و مردم باید زحمات این کادر زحمت‌کش را درنظر بگیرند، گفت: گاه برخی افراد پرخاشگری کرده و با پرسنل درگیر می‌شوند؛ همچنین برخی افراد توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اصرار زیارت متوفی را دارند که این موضوع خلاف مسایل بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این‌که همچنان، برگزاری مراسم در وادی رحمت تبریز مطلقا ممنوع است، افزود: از حضور بیش از ۱۰ نفر در تشییع جنازه جلوگیری خواهد شد، از این رو مردم نهایت همکاری را با پرسنل آرامستان‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم چه اداری، چه مردمی و... تا اطلاع ثانوی در وادی رحمت تبریز ممنوع بوده و امروز در جلسه بهداشت تبریز هم نکات موردنیاز را مطرح کردیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0038tU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا تبریز وادی رحمت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند