Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - این روزها نُقل بسیاری از محافل، مجامع و دورهمی های ایرانی، بحث و تبادل نظر راجع به وضعیت بازار سرمایه، رشد شاخص بورس و نیز آینده روشن سرمایه گذاری در این بازار است.
آگاه پرس– این روزها نُقل بسیاری از محافل، مجامع و دورهمی های ایرانی، بحث و تبادل نظر راجع به وضعیت بازار سرمایه، رشد شاخص بورس و نیز آینده روشن سرمایه گذاری در این بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شما نیز یا جزو آن دسته از افرادی هستید که به این بازار ورود کرده اید و هم اکنون نگران ریزش بازار در تمامی نمادها و کاهش ارزش سرمایه خود هستید، یا اینکه در گیرودار تصمیم گیری برای ثبت نام، دریافت کد بورسی و ورود بخشی یا تمام سرمایه خود به این دنیای جذّاب و پرهیجان هستید.
در هر صورت، پیشنهاد می گردد برای کاهش نگرانی و افزایش امید خود نسبت به آینده بازار بورس در ایران، ادامه این مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.
«سبدگردانی اختصاصی» یکی از روش‌های غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس است. در این روش، مدیران متخصص و مجرب سرمایه گذاری متناسب با درجه ریسک‌پذیری و اهداف مالی هر شخص، اقدام به تشکیل سبدی از دارایی‌های مالی متنوع برای مدیریت سرمایه افراد می‌کنند.
در حال حاضر «شرکت سبدگردان آگاه» به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه آگاه با بهره‌مندی از مدیران سرمایه گذاری مجرب و با سابقه بیش از 12 سال مدیریت دارایی در بازار سرمایه، همچنان آماده مدیریت دارایی شما در بازار سرمایه است. مدیریت دارایی آگاه در طول 12 سال گذشته با کسب بیش از 40 هزار درصد بازدهی، همواره پُربازده‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. این شرکت با اولویت حفظ امنیت سرمایه افراد، آمادگی پذیرش مدیریت سرمایه شما سرمایه‌گذاران ارجمند را دارد.
شایان ذکر است که حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در سبدگردانی اختصاصی آگاه، مبلغ 7 میلیارد تومان است. اگر دارای این میزان سرمایه نیستید، جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که می‌توانید سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه را تجربه کنید.
سؤالات و ابهامات خود در خصوص سبدگردانی اختصاصی آگاه را می‌توانید با مشاوران سبدگردانی آگاه در میان بگذارید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری مدیریت دارایی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

سکه چند میلیون تومان شد؟

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس

ریزساختار‌های بازار در شرایط خاص چگونه باید تغییر کنند؟

مجمع کتوسعه | وقتی حسابرس مدیرعامل دارای مدرک زمین شناسی را مجبور می کند تا مدرک حرفه ای بگیرد!

در جلسه مجید عشقی با فعالان بازار چه گذشت؟

توصیه مهم به سهامداران بورس

کدام نمادها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک