Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:47:11 GMT

آپدیت جدید واتس اپ برای حذف عکس و ویدئو از چت ها

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۵۹۷

آپدیت جدید واتس اپ برای حذف عکس و ویدئو از چت ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، این ویژگی Expiring Media نام دارد و یکی از کارشناسان مستقل وب سایت WABetaInfo آن را کشف کرده است.

طبق اطلاعات موجود کاربران می توانند قبل از ارسال هرگونه فایل برای یکدیگر روی دکمه ای کنار مسیج باکس کلید کنند.

هنگامیکه دریافت کننده فایل عکس، ویدئو یا GIF را دید و از چت خارج شد، این فایل برای همیشه و بدون باقی گذاشتن هیچ اثری حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به طور معمول هنگامیکه کاربران پیامی را حذف می کنند، جمله «این پیام حذف شده است» جایگزین فایل حذفی خواهد شد. اما با فعال کردن ویژگی جدید پیام ها حذف می شوند و هیچ اثری از آنها باقی نمی ماند.

البته اگر دریافت کننده موبایل خود را در حالت ذخیره اتوماتیک تصاویر قرار دهد، این ویژگی کارآمد نخواهد بود.

قرار است این قابلیت در نسخه واتس اپ بتا۲.۲۰.۲۰۱۱ برای دستگاه های اندروید عرضه شود. این نسخه هم اکنون در حال توسعه است و زمان عرضه آن مشخص نیست.

کد خبر 5036618 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واتس آپ عکس نوآوری امنیت اطلاعات ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا ایالات متحده امریکا شبکه اجتماعی تیک تاک فناوری فضایی گوگل روسیه اکتشافات فضایی ایستگاه فضایی بین المللی شبکه ملی اطلاعات هوش مصنوعی گوشی هوشمند خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین واتس‌اپ را فلج کرد

ایتنا - دولت چین پس از مسدود کردن واتس‌اپ در سال ۲۰۱۷، اینبار کمپانی اپل را مجاب کرده تا این پیام‌رسان محبوب را که بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد، از اپ‌استور این کشور به‌طور کلی حذف کند.
نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی در دولت چین باعث شد تا کمپانی مادر متا با زیرمجموعه‌های نرم‌افزاری خود فیس‌بوک و اینستاگرام از سال ۲۰۰۹ و پلتفرم محبوب واتس‌اپ از سال ۲۰۱۷ در این کشور مسدود شده و از دسترس کاربران خارج شود.

هرچند برخی از کاربران چینی در طی این سال‌ها با استفاده از vpn از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کردند، اما با درخواست جدید دولت چین از کمپانی اپل، مبنی بر حذف واتس‌اپ و تردز از اپ‌استور این کشور به ملی دسترسی کاربران چین از این نرم‌افزارها قطع می‌شود.

سخنگوی اپل به وال‌استریت‌ژورنال می‌گوید: «ما موظف هستیم تا حتی در صورت مخالفت، از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت داریم، پیروی کنیم.»

این اولین‌بار نیست که دولت چین از این دست سانسورها انجام می‌دهد. پیش از این پلتفرم‌های غربی دیگری از جمله جیمیل، یوتیوب، اسنپ‌چت و اسپاتیفای نیز در چین سانسور شده‌اند.

چین یکی از مهم‌ترین بازارهای اپل در جهان است. «تیم کوک»، مدیرعامل غول فناوری ماه گذشته از این کشور بازدید کرد تا یک فروشگاه جدید در شانگهای افتتاح کند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا چند سال قبل گفته بود که واتس‌اپ بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و در فوریه گذشته اعلام شد که تردز بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر جهانی دارد.

دیگر خبرها

  • چین واتس‌اپ را فلج کرد
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم + ویدئو
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو