Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه هفتگی «میزان سن» در فضای مجازی (اینستاگرام) و با اجرای سید سام بهشتی منتقد و روزنامه نگار، از روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18 به صورت زنده منتشر خواهد شد.

سید سام بهشتی، روزنامه نگار مستقل و منتقد سینما ، فعالیت  خود را در حوزه رسانه از سال ٨٦ آغاز کرده است .وی سابقه خبرنگاری در رسانه ها و خبرگزاری های مختلف از جمله خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سام بهشتی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران محسوب می شود و نزدیک به یک دهه در حوزه روابط عمومی تئاتر در مقام مشاور امور رسانه ای و مدیر روابط عمومی پروژه های مختلف به فعالیت پرداخته است.

*تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر وقفه

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اولین دوره جشنواره مجازی تئاتر وقفه، تمدید شد. طی درخواست‌های متعدد دانشجویان عزیز و استقبال زیاد از این دوره، دبیرخانه جشنواره وقفه بر آن شد تا مهلت زمانی متناسب با تولیدات تئاتری برای علاقه‌مندانی که هنوز امکان ثبت‌نام نداشته‌اند و یا زمان کمی برای تولید یک اثر داشته‌اند، در نظر بگیرد.

مهلت پایان فراخوان اولیه جشنواره که روز ده مهر ماه ۱۳۹۹ بود، به مدت ۲۰ روز تمدید و آخرین زمان ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سایت رسمی جشنواره به نشانی https://vaghfeh.soore.ac.ir، روز ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ خواهد بود. لذا متقاضیان ثبت‌نام توجه داشته باشند که این مهلت تمدید نخواهد شد و هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام و ارسال اثر کرده تا موجبات درخواست دوباره برای تمدید زمانی فراهم نشود.

برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره، به سایت جشنواره، و یا صفحه اینستاگرام به آدرس؛ ttps://instagram.com/vaghfehfestival مراجعه و برای پرسش سوالاتتان می‌توانید از طریق ایمیل جشنواره به آدرس vaghfeh@soore.ac.ir و یا شماره تلفن ۰۹۳۰۷۸۸۹۱۱۰ و یا صفحه اینستاگرام وقفه اقدام کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تئاتر مقاومت میزان سن جشنواره تئاتر مجازی وقفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد