Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:08:43 GMT

یحیی طلسم پاختاکور را می‌شکند؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۶۹۰

یحیی طلسم پاختاکور را می‌شکند؟

پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پاختاکور ازبکستان رسید. دو تیم سابقه بازی‌های رودرروی چندانی ندارند و حریف اصلی پرسپولیس در ازبکستان بنیادکار بود. با این حال دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا سه بار به مصاف هم رفتند که پرسپولیس موفق به شکست حریف ازبک خود نشده و امروز یحیی و شاگردانش باید طلسم شکست‌ناپذیری پاختاکور برابر پرسپولیس را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که خیلی هم ساده به نظر نمی‌رسد، چون پاختاکور برابر استقلال نشان داد تیم آماده و یک‌دستی دارد و صاحب بهترین خط دفاع بین تیم‌های حاضر در این مرحله است. روی کاغذ شاید نماینده ازبکستان حریف ساده‌تری به نظر برسد، اما نتایج تقابل‌های قبلی دو تیم نشان می‌دهد کار برای پرسپولیس آسان نیست. بیایید تقابل‌های گذشته دو تیم را مرور کنیم.

آغاز تلخ
اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا پیش از این سال بازی‌ها جام باشگاه‌های آسیا نام داشت. در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و پاختاکور با هم در یک گروه قرار گرفتند و بازی‌های این گروه به‌صورت متمرکز در تاشکند ازبکستان بود. در تقابل رودررو این دو تیم پاختاکور با یک گل به پیروزی رسید و پرسپولیس موفق به صعود از گروهش نشد تا اولین تقابل دو تیم خاطره تلخی برای پرسپولیسی‌ها باشد.

تساوی با گل آفساید
لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ دو تیم بعد از ۱۷ سال بار دیگر با هم دیدار کردند. این بار میزبان پرسپولیس بود، اما پاختاکور با گل آفساید دقایق ابتدایی پیش افتاد. ماریو بودمیر، مهاجم کروات پرسپولیس، این گل را جبران کرد ولی باز هم سرخپوشان تهرانی موفق به شکست حریف نشدند.

حذف مجدد به دست پاختاکور
بازی برگشت دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود و پرسپولیس باید برنده از زمین بازی خارج می‌شد، اما این پاختاکور بود که با یک گل به برتری رسید تا پرسپولیس یک هفته مانده به پایان بازی‌های گروهی از دور رقابت‌ها کنار برود. البته در پایان پاختاکور هم از گروهش صعود نکرد.

پرسپولیس دو بار در مرحله گروهی به دست پاختاکور از دور رقابت‌ها کنار رفته و این اولین تقابل دو تیم در مرحله حذفی بازی‌هاست. تک بازی که باید برنده داشته باشد و بهترین فرصت پرسپولیس برای گرفتن انتقام نتایج گذشته است. نتایجی که می‌توانید مشاهده کنید.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۰۳-۲۰۰۲)
پاختاکور یک - پرسپولیس صفر

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۱۹)
پرسپولیس یک - پاختاکور یک
پاختاکور یک - پرسپولیس صفر

پرسپولیس برابر دیگر نمایندگان ازبکستان هم به میدان رفته است. اگر بخواهیم آمار کلی تقابل‌های پرسپولیس با نمایندگان ازبکستان را بررسی کنیم، آن‌ها سه برد، ۴ تساوی و سه باخت در کارنامه دارند. همه چیز بین پرسپولیس و نمایندگان ازبکستان در سال‌های گذشته تقسیم شده، اما این بازی یک برنده دارد و کفه ترازو بعد از این بازی در یک سمت سنگینی خواهد کرد که یحیی و شاگردانش شایستگی قدرت‌نمایی و صعود به مرحله بعدی را دارند.

256 251

کد خبر 1438124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا بازی ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!