Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای قتل داور ایتالیایی و نامزدش در هفته گذشته برای هواداران فوتبال ایتالیا شوک‌آور بود. دنیله دی سانتیس داور ۳۱ ساله سری بی و سری سی ایتالیا و نامزد ۳۰ ساله اش در منزلشان در لچه به قتل رسیدند. شاهدان مردی را دیده بودند که صورتش را پوشانده بود و فرار می کرد و با یک چاقو آنها را به قتل رسانده بود اما برخی از همسایه ها گفته بودند که النورا مانته نامزد داور ایتالیایی، نام قاتل را پیش از کشته شدن خود فریاد  می زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این ماجرا تلاش پلیس ایتالیا برای پیدا کردن قاتل آغاز شد و آنها توانستند فرد مظنون را بازداشت کنند. دیشب لئوناردو لئونه، دادستان شهر لچه اعلام کرد که فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده است. قاتل که فردی ۲۱ ساله به نام آنتونیو دی مانته بوده، اعتراف کرده است  که دی سانتیس و نامزدش را با بیش از ۶۰ ضربه چاقو در روز ۲۱ سپتامبر به قتل رسانده است.

دی مارکو دانشجوی رشته پزشکی  است که در بیمارستان ویتو فاتزی در شهر لچه فعالیت می کند و علت این تصمیم توسط او، انتقام بوده است. مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که قاتل تا یک ماه پیش از قتل، هم خانه النورا بوده است و در همان خانه ای زندگی می کرده که در آن جا، داور ایتالیایی و نامزدش را به قتل رسانده است. دنیله دی سانتیس به دی مارکو گفته بود که قصد ازدواج با النورا را دارد و به همین خاطر او باید به دنبال خانه جدیدی برای خود باشد.  

دی مارکو به پلیس گفته است که پس از آن که صفحه فیسبوک النورا را دیده است، دچار شوک عصبی شده و تصمیم گرفته است که برای انتقام گیری به سراغ دو فردی برود که به ادعای خودش آنها را از خانه اش بیرون کرده اند. قاتل گفته است:" می خواستم انتقام بگیرم و خودم را آرام کنم. درست است که انتقام، مشکل را حل نمی کرد اما می خواستم با این کار خودم را راضی کنم."

دی سانتیس تقریبا ۱۳۰ بازی را در لیگ های دسته سه و چهار ایتالیا سوت زده بود و امسال قرار بود که در لیگ دسته دو ایتالیا قضاوت کند. این داور قرار بود که قضاوت بازی چهارشنبه در کوپا ایتالیا میان مونوپولی و مودنا را به عهده داشته باشد.

کد خبر 553470 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا داور ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژه‌‌های مشترک ایتالیایی و فارسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علاوه بر آنکه مردم ایران و ایتالیا به هم شباهت‌های فرهنگی دارند، واژه‌های مشترکی نیز میان زبان‌های ایتالیایی و فارسی وجود دارد. حمید معصومی نژاد که به برخی از مصطلح ترین این واژه‌ها اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • همکاران بابام انتقام می گیرند
  • همکاران بابام انتقام میگیرند
  • ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان
  • انتقام سخت عقاب‌ها از کلاغ قاتل
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • واژه‌‌های مشترک ایتالیایی و فارسی