Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر در هیئت مرکزی نظارت بر امر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور را انتخاب کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها و دو نفر از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ جهت عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر امر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدصالح جوکار، حمیدرضا کاظمی، محسن پیرهادی، رسول فرخی، جلال رشیدی کوچی و فاطمه مقصودی از کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها و همچنین مصطفی آقا میرسلیم و سیدنظام الدین موسوی از کمیسیون اصل ۹۰ کاندیدا‌های عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر امر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور بودند.

در نهایت سیدنظام الدین موسوی با ۲۰۱ رأی، مصطفی آقامیرسلیم با ۱۸۵ رأی، محسن پیرهادی با ۱۶۷ رأی، محمدصالح جوکار با ۱۳۷ رأی و حمیدرضا کاظمی با ۱۰۱ رأی عضو هیئت مرکزی نظارت بر امر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مصوبات مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس هیئت مرکزی نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • عملیات ترکیبی «وعده صادق» ایران نه تنها معادلات خاورمیانه بلکه معادلات نظامی جهان را تغییر داد
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی