Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:46:43 GMT

حدود نیم تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۸۱۲

حدود نیم تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد ملاشاهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «مورتان» مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در کمین و محاصره مرزداران می‌دیدند و توان مقابله با آنان را نداشتند از محل متواری که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی حامل موادمخدر از ناحیه لاستیک‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاچاقچیان پس از پیاده شدن از خودرو با برجا گذاشتن محموله موادمخدر محل را ترک کرده و مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل موادمخدر، ۴۰۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

وی با تأکید بر عزم جدی مرزبانی در برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار است و مرزداران استان با هوشیاری کامل در راه مبارزه با موادمخدر این بلای خانمان سوز در جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر راسک مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر راسک مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر راسک مرزبانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان در یکی از محلات جنوب پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به همراه همدست خود که از قاچاقچیان و سوداگران مرگ جنوب تهران هستند، محل زندگی خود را تبدیل به محل دپو و فروش مواد مخدر کرده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم و همدستش به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به مخفیگاه و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی پایگاه نهم به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد مخفیگاه شده و بلافاصله در اقدامی ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی با اینکه در جستجوی خانگی، چهار کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار تیر جنگی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 6081021

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان | حجم آب را ببینید + فیلم
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان