Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فرشید فر فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در نیمه نخست امسال کشف سرقت ‌ها نیز۳۳ درصد افزایش یافته است.

او با هشدار در خصوص افزایش سرقت‌ های خرد در خراسان جنوبی، افزود: سرقت قطعات داخل خودرو، محصولات کشاورزی و سرقت منزل از بیشترین سرقت‌ ها در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرشید فر اظهار کرد: افزایش سرقت‌ های خرد، هشداری برای شهروندان در خصوص رعایت بیشتر نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت ها است که در بررسی کارشناسان پلیس سهم عمده‌ای از وقوع سرقت‌ ها ناشی از بی احتیاطی مال باختگان در نگهداری از اموال شخصی بوده است.

بیشتر بخوانید

هنگام مواجه شدن با سرقت چه کنیم؟

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: آمار جرایم خشن در خراسان جنوبی نزدیک به صفر است.

او افزود: مأموران پلیس در حوزه کالای قاچاق نیز در این مدت ۴۴ هزار نخ سیگار، ۱۵۰ هزار لیتر سوخت و هزار و ۲۲۱ رأس دام قاچاق کشف کرده اند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو جرایم خشن سرقت منزل خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است و مازاد تولید این محصول را به استان‌های دیگر صادر میکند.

حسن رستمی افزود:در سال گذشته ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان تولید شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۳۰ هزار تن تولید این محصول ثبت شده است، شاهد افزایش خوبی هستیم.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار باظرفیت ۹ میلیون و۲۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند و از حیث واحد‌های فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی