Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:50:38 GMT

لشگر بازیکنان غایب دورتموند برای نبرد با بایرن

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۹۲۹

لشگر بازیکنان غایب دورتموند برای نبرد با بایرن

به گزارش خبرگزاری فارس، لوسین فاوره، سرمربی دورتموندی ها تا حدودی برای مصاف با بایرن مونیخ در بازی امشب که در سوپرجام باشگاه های آلمان است، با محدودیت مواجه شده است.

برای این بازی وی از چند بازیکن به دلایل مختلف محروم است. از جمله در درون دروازه رومان بورکی، گلر اصلی و سوئیسی را به خاطر عفونت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جیدون سانچو، فوروارد ملی پوش و انگلیسی زردپوشان نیز به دلیلی مشابه غایب خواهد بود. تورگان ازارد، ملی پوش بلژیکی به خاطر پارگی عضله از تمرینات دور است.

همچنین بازیکنانی مثل موری، موکوکو، راشل، اشملسر و زاگادو نیز قادر به همراهی نیستند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمان دورتموند بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان