Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیشن در مطلبی نوشت اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ در حالی برگزار شد که به تحلیل بسیاری از کارشناسان بیشتر شبیه به یک درگیری لفظی بود تا یک بحث. نامزد‌ها به ویژه ترامپ، مدام صحبت‌های یکدیگر را قطع می‌کردند. ترامپ شیطنت می‌کرد و به نظر می‌رسید بایدن گیج و بی روح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد مختلفی از جمله مدیر شبکه سی ان ان به صراحت این مناظره را یک نمایش بزرگ خواندند.

در ادامه این مطلب آمده است: ترامپ به طعنه‌های تند و تیزش معروف است، اما هرگز تا این اندازه بر سر یک رقیب فریاد نزده بود و به تحلیل نیویورک تایمز، او در طول بحث بسیار پرخاشگرانه گفتگو می‌کرد. در واقع می‌توان گفت مقصر اصلی این مناظره فاجعه آمیز کریس والاس مجری بود که برای تعدیل گفتگو نتوانست کاری انجام دهد. او به طرزی نامحسوس و بی سر و صدا به ترامپ فرصت رجزخوانی و پرخاش داد.

اما فراتر از گفتگوی خسته کننده ترامپ، محتوای واقعی صحبت‌هایش اغلب نگران کننده بود، در واقع او با ایجاد یک فضای سیرک مانند به تقویت تهدید اقتدارگرایانه خود علیه دموکراسی آمریکا پرداخت و نکته قابل توجه این مناظره عدم تمایل ترامپ به انتقاد قاطعانه از خشونت سیاسی نژادپرستانه و ترس از او در مورد امنیت انتخابات بود.

بیشتر بخوانید

تنش میان کارزار انتخاباتی ترامپ و بایدن پیش از مناظره

در روز‌ها و هفته‌های آینده مشخص خواهد شد که مناظره در صورت وجود، چه تاثیری بر رای دهندگان داشته است، با توجه به رفتار ترامپ در این گفتگو به نظر می‌رسد او چندان موفق نبوده است؛ او اجازه نمی‌داد مردم پیام بایدن را بشنوند؛ اما اگر ترامپ آرای مثبت را از دست بدهد، ممکن است با برانگیختن ترس درباره انتخابات آینده موفق به کسب پیروزی شود و این امر بیش از پیش خطرناک به نظر می‌رسد.

نیشن در ادامه افزود: در صورت شکست در انتخابات، ترامپ بهانه کافی را برای آشفته کردن فضا و مشروعیت زدایی از انتخابات را دارد. به طور خلاصه، این مناظره بخشی از حمله بزرگ ترامپ به دموکراسی آمریکا بود. به لطف تعدیل بی‌عیب و نقص کریس والاس، ترامپ یک بار دیگر بر گلوی جمهوری چاقو گذاشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 2020 دونالد ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم

حجم ویدیو: 5.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد