Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:32:28 GMT

مسی: مسئولیت اشتباهاتم را می‌پذیرم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۱۶۶

مسی: مسئولیت اشتباهاتم را می‌پذیرم

به گزارش ایرنا و به نقل از اسپرت، «لیونل مسی» پس از اینکه فصل گذشته را با باخت سنگین به بایرن‌مونیخ تمام کرد، از مسوولان باشگاه بارسا درخواست خروج از این تیم را داشت اما پس از گذشت چند هفته در مصاحبه‌ای مفصل اعلام کرد که فصل آینده را نیز در تیم کاتالان‌ها می‌ماند.

مسی با وجود اینکه در بارسا ماند اما ناراحتی و خشم خود را از مدیریت باشگاه پنهان نکرد و انتقادهای خود را در مصاحبه‌اش مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی از هواداران بارسا نیز از رفتار مسی انتقادهایی داشتند و به نوعی چند دستگی در میان طرفداران آبی‌اناری‌ها به وجود آمده بود.

این فوق ستاره آرژانتینی حالا در تازه‌ترین مصاحبه خود در این خصوص گفت: بعد از این همه اختلاف نظر، حالا می‌خواهم به این موضوع پایان دهم. همه بارسایی‌ها باید دور هم جمع شوند و تصور کنند که بهترین آینده پیش رو ماست.

وی ادامه داد: نشان دادن اشتیاق و هیجان تنها راه دستیابی به اهداف ماست. ما همیشه باید متحد و یکدل باشیم. من مسئولیت اشتاباهاتم را می‌پذیرم اما اگر کاری کردم فقط به خاطر ایجاد یک بارسلونا بهتر و قوی‌تر بود. 

مسی افزود: اگر با رفتار من هریک از اعضای باشگاه ناراحت شدند، شک نکنند که که این رفتار من به خاطر صلاح باشگاه بوده چرا که من همیشه در فکرم برای بارسا بهترین‌ها را می‌خواهم.

برچسب‌ها لالیگا لیونل مسی بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا لیونل مسی بارسلونا لالیگا لیونل مسی بارسلونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی در خصوص تخلف مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

دیگر خبرها

  • شوخی انریکه با میکا ریچارد در مصاحبه تلویزیونی؛ تو یک گناهکاری! / فیلم
  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد