Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در آئین تجلیل از آتش نشانان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ممیزی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان از حیث خطرپذیری و وقوع حوادث انجام شده و موارد آسیب زا و پرخطر به مدیران واحدهای تولیدی گوشزد شده است.

وی یادآور شد:  در راستای اقدام پیشگیرانه و آمادگی بمنظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه گذاریهای انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی هفت  ایستگاه آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار داشت: ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی در این ایستگاه ها آماده مقابله با حوادث احتمالی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سه دستگاه خودروی آتش نشانی نیز برای شهرک های صنعتی آراسنج، حیدریه و کاسپین یک خریداری شده و امسال در این شهرک ها مستقر خواهند شد.
وی همچنین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۵۰۰ ساعت دوره های آموزشی پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی از جمله آتش سوزی برگزار شده است. 

خانپور با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه های از قبیل خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی، امداد و نجات، شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پر خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEE شهرک ها و نواحی صنعتی، بازدید های دوره ای توسط تیم منتخب از دستگاه های مرتبط، آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی، شناسایی کانون های خطر را از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری حوادث در شهرک های صنعتی استان قزوین نام برد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز آتش نشانی و ایمنی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز آتش نشانی و ایمنی استان قزوین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز آتش نشانی و ایمنی استان قزوین اخبار کنکور شهرک های صنعتی استان قزوین صنعتی استان شهرک ها آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر