Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:08:46 GMT

اخراج ۹۰۰۰ کارمند غول انرژی اروپایی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۲۲۲

اخراج ۹۰۰۰ کارمند غول انرژی اروپایی

شرکت رویال داچ شل در راستای تغییر گرایش از نفت و گاز به انرژی پاک، طرحهایی را برای حذف حداکثر ۹۰۰۰ شغل معادل بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شل که تا پایان سال میلادی گذشته ۸۳ هزار کارمند داشت، اعلام کرد سازماندهی مجدد به صرفه جویی سالانه دو تا ۲.۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۲ منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت انگلیسی هلندی ماه گذشته بازبینی گسترده کسب و کارش را با هدف کاهش چشمگیر هزینه ها آغاز کرده بود که در راستای تغییر گرایش از نفت و گاز به سمت انرژی دارایی آلایندگی کمتر صورت می گیرد.

شل اعلام کرد انتظار دارد ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ شغل تا پایان سال ۲۰۲۲ حذف شود که شامل ۱۵۰۰ نفری است که امسال با تعدیل داوطلبانه موافقت کردند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت شل همچنین اعلام کرد تولید نفت و گاز این شرکت در سه ماهه سوم کاهش چشمگیری پیدا کرده و به معادل ۳۰۵۰ بشکه نفت در روز می رسد که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و طوفندهایی بوده که باعث توقف فعالیت سکوهای فراساحلی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رویال داچ شل اخراج کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله کرد

حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین جدیدترین موج حملات موشکی روسیه به تاسیسات برق اوکراین، یک پایگاه ذخایر زیرزمینی گاز در روز یکشنبه، هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش انرژی پرس، شرکت انرژی دولتی «نفت گاز» اوکراین از حمله به پایگاه ذخایر گاز خبر داد، اما افزود: در عرضه گاز به مصرف کنندگان، خللی وارد نشده است.

الکسی چرنیشوف، مدیرعامل «نفت گاز» گفت: تجهیزات آسیب دیده در این حمله، در دست تعمیر هستند. چرنیشوف در فیس بوک نوشت: این وضعیت، تاثیر مهمی بر فعالیت پایگاه ذخایر گاز نخواهد داشت، زیرا گاز در اعماق زمین ذخیره می‌شود.

در این بین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، اعلام کرد تلاش‌ها برای بازگرداندن منابع برق در مناطق مختلف در حال انجام است و بیشترین دشواری در شهر خارکف است که دومین شهر بزرگ اوکراین است.

وزارت انرژی و توزیع کنندگان اوکراین اعلام کردند این کشور، واردات برق را افزایش داده و صادرات را پس از حملات اخیر روسیه که طی آن شرکت نیروی DTEK ۵۰، حدود ۵۰ درصد از ظرفیت خود را از دست داد، متوقف کرده است.

ولودیمیر کودریتسکی، مدیر شرکت «اوکراِنرگو» که خطوط انتقال برق اوکراین را اداره می‌کند، گفت: موج اخیر حملات روسیه، حداقل ۹۰ میلیون یورو (۹۷ میلیون دلار) خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه روز جمعه به تاسیسات تولید و انتقال اوکراین حمله کرد که باعث خاموشی گسترده در بسیاری از مناطق این کشور شد و تاسیسات انرژی در سه منطقه اوکراین هم بامداد یکشنبه، هدف حمله قرار گرفتند.

منبع: عصر ایران

tags # اوکراین ، روسیه سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • کاهش مصرف انرژی‌ در مبدل‌های الکتریکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • روسیه به ذخایر گاز اوکراین حمله کرد