Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از برکناری فرهاد مجیدی از استقلال توسط احمد سعادتمند، اگر چه مدیرعامل استقلال وعده بازگرداندن استراماچونی به ایران را داده بود امال مذاکرات موازی خود با الکس نوری را هم آغاز کرد. موضوعی که با واکنش تند هواداران استقلال هم روبه رو شد چرا  که آنها بعد از برکناری مجیدی تنها خواستار حضور سرمربی سابق و ایتالیایی خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا تا جایی پیش رفت که  برخی از هواداران استتقلال با رفتن به صفحه نوری از او خواستند که قید نشستن روی نیمکت استقلال را بزند چرا که تنها گزینه محبوب آنها همان استراماچونی است.

با این حال بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به ایران، احمد سعادتمند مذاکرات خود  با الکس نوری را به شکل جدی‌تری دنبال کرد و حالا خبر از توافق او با  این مربی آلمانی داده اند.  موضوعی که باعث شد تا این بار هواداران استقلال به نحو دیگری به صفحه این مربی هجوم ببرند. هواداران استقلال که بعد از شایعه احتمال انتخاب یک گزینه ایرانی برای نیمکت استقلال حالا به الکس نوری رضایت داده اند با حضور در صفحه نوری و با گذاشتن قلب‌های آبی از آمدن این مربی به تهران استقبال کرده اند تا الکس نوری ظرف یکی دو هفته با دو واکنش کاملا متفاوت روبه‌رو شده باشد. 

از دیروز  بحث برکناری سعادتمند به شکل جدی مطرح شده است و حتی امروز هم این ماجرا ادامه داشته  و باید دید ماجرای حضور الکس نوری تا چه اندازه به تدام حضور مدیرعامل استقلال مرتبط است و در صورت برکناری او آیا نوری همچنان گزینه هیات مدیره و سرپرست آینده این باشگاه خواهد بود  یا نه.  به نظر تا پایان امشب باشگاه استقلال روز خبرسازی را در پیش خواهد داشت.

کد خبر 553488 برچسب‌ها مربی - استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال هواداران استقلال الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ریوالدو بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی برزیل در مورد گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا در پایان فصل معتقد است: مورینیو بهترین گزینه برای آبی اناری‌ها است.   پیشنهاد مورینیو مورد قبول هواداران­ کاتالان نیست چرا که آنها معتقدند مورینیو در تیم رقیب حضور داشته است و نمی‌تواند برای بارسلونا گزینه مناسبی باشد، اما نکته‌ای که در مورد مورینیو حائز اهمیت است از دید هواداران پنهان مانده است.   ژوزه مورینیو قبلاً در بارسلونا حضور داشت و در کنار سر بابی رابسون بوده است ­اگر چه او به ظاهر حاشیه‌هایی دارد، اما او یک برنده است ­با توجه به اینکه او بدون باشگاه ورود او به تیم راحت‌تر از گواردیولا است و فکر می‌کنم او خریدی عالی برای بارسلونا خواهد بود او لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند برای بارسلونا مفید باشد.

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی