Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی(ع) به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و مجمع شاعران اهل بیت (ع) با عنوان «حدیث حسن» برگزار شد.

حمید حسینیان با بیان اینکه میزبان کنگره شعر امام حسن مجتبی استان البرز است، تصریح کرد: از سه ماه قبل فراخوان کنگره در سراسر کشور اعلام شد و ۲۰۰ شاعر از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد، گفت: این کنگره در بخش اصلی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و در بخش ویژه نیز در مدح، بیان فضائل و معرفی دختران مکرمه امام حسن مجتبی و در تمام قالب‌های شعر فارسی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه در دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی ۶ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند، تصریح کرد: داوران این کنگره از استان البرز، «مریم آریان»، « مهدی زارعی» و «رحمان نوازنی» بودند.
برگزیدگان این مسابقه  زهرا طهماسبی از همدان، فائزه زرافشان از میبد یزد، ایوب پرندآور از جهرم، سید اکبر سلیمانی از کهگیلویه و بویراحمد، قاسم بای از گرگان و رضا یزدانی از قم بودند که از آنها با لوح تقدیر، تندیس کنگره و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر حدیث شاعر حوزه هنری امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران فرصتی مناسب برای شرکت‌های خلاق فعال در حوزه فعالیت در مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز و در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»