Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@01:21:24 GMT

نام قدیم شهر خود را بدانید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۲۶۵

تین نیوز

  نام جدید       نام قدیم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تربت جام مشهد بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود

آیا می‌خواهید بدانید چه زخم‌های عاطفی دارید؟ مطمئناً شما مشتاق به دانستن عمق خود هستید، بنابراین این مسابقه بصری جدید ایجاد شده توسط آسیاکو به شما کمک خواهد کرد. کاربرانی که این کار را انجام داده اند در توصیه آن تردیدی ندارند، زیرا نتایج آن جالب است. اگر تصمیم دارید در آزمون شرکت کنید، دستورالعمل‌های پاراگراف بعدی را بخوانید.

در این تست شخصیت شناسی تصویر، سه شبح از سگ‌ها را در حال انجام حرکات مختلف مشاهده خواهید کرد. برای شما کدام یک نشان دهنده شادی است؟ آن را تجزیه و تحلیل کنید و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. وقتی انتخاب می‌کنید، پیامی را در مورد زخم عاطفی که تجربه می‌کنید خواهید دانست. لطفا توجه داشته باشید: محدودیت زمانی وجود ندارد و شما فقط یک بار بازی خواهید کرد.

هر انسانی خاطرات یا تجربیات بدی دارد که ردپایی در درونش به جا گذاشته و دوست دارد آن لحظات دیگر تکرار نشود. من به شما می‌گویم که از دروغ‌های افرادی که بیش از همه به آنها اعتماد داشتم صدمه دیده ام، زیرا فکر می‌کردم آنها مرا ناامید نمی‌کنند، اما اشتباه می‌کردم. آیا می‌خواهید بدانید چه زخم‌های عاطفی دارید؟ مطمئناً شما مشتاق به دانستن عمق خود هستید، بنابراین این مسابقه بصری جدید ایجاد شده توسط آسیاکو به شما کمک خواهد کرد. کاربرانی که این کار را انجام داده اند در توصیه آن تردیدی ندارند، زیرا نتایج آن جالب است. اگر تصمیم به شرکت در آزمون دارید، دستورالعمل‌های پاراگراف زیر را بخوانید.

سگ ۱

زخمی که باید مرهم کنی رها کردن است. دلایل این امر به خاطر تجربیات قبلی من در دوران کودکی یا نوجوانی است. توصیه‌ای که برای این کار به شما خواهم کرد این است که سعی کنید به خود اعتماد بیشتری داشته باشید و در نظر داشته باشید که تنهایی بد نیست، زیرا به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های مثبت خود را بشناسید و بدانید که چه چیزی باید بهبود یابد.

سگ ۲

شما فکر می‌کنید که خیانت به شما اجازه نداد بهترین خود را نشان دهید، زیرا احساسات خوب خود را پنهان می‌کنید تا آسیب نبینید. آن تجربیات بد را به عنوان درس در نظر بگیرید. همیشه این را به خاطر داشته باشید: افرادی وجود خواهند داشت که به تقلب عادت دارند فقط برای به دست آوردن سود. به کار خوب ادامه بده!

سگ ۳

بی عدالتی که در تمام زندگی خود احساس کرده اید، زخم عاطفی است که به شما اجازه خوشبختی نمی‌دهد. با اینکه با صداقت و اخلاص کامل رفتار کردی، در مقابل شری دریافت کردی. شما فکر می‌کنید که مناسب‌ترین راه برای پاسخ دادن، پنهان کردن رنجش یا تلافی است، اما این باعث نمی‌شود که احساس خوبی داشته باشید. برعکس، پذیرش بخشش راه درستی است.

 منبع: مکتوب نامه

tags # شخصیت شناسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید
  • تهران قدیم| وقتی چهارراه ولیعصر شبیه جنگل بود/ عکس
  • مثانه بیش فعال دارید ؟ روش‌های سریع برای درمان را بدانید