Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ در ۱۸ حوزه امتحانی با حضور حدود ۲ هزار و ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.

با توجه به امکان جدید در ظرفیت پذیرش فرصت انتخاب رشته و ویرایش فرم مربوطه برای بار دوم تا ساعت ۱۵ شنبه ۱۲ مهر ۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهلت، دومین تمدید و آخرین فرصت برای انتخاب رشته/ محل یا ویرایش آن است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

پیش از این در دفترچه انتخاب رشته در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۴۶ نفر در ظرفیت آزاد و ۱۰۷ نفر در ظرفیت بومی و در مجموع ظرفیت ۳۵۳ نفر برای رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ اعلام شده بود.

بر اساس تغییر اعمال شده در انتخاب رشته/ محل امکان انتخاب رشته/ محل هایی که فقط دارای ظرفیت بومی هستند، برای داوطلبان آزاد نیز ایجاد شده است. ظرفیت این رشته/ محل ها مختص داوطلبان بومی است و در صورت تکمیل نشدن این ظرفیت توسط دارندگان سهمیه بومی، به داوطلبان آزاد تعلق خواهد گرفت.

این رشته/ محل ها عبارتند: رشته بیماری های دهان و فک و صورت (دانشگاه های علوم پزشکی بابل و همدان). رشته آسیب شناسی دهان و فک و صورت (دانشگاه های علوم پزشکی بابل، شیراز، همدان و یزد). رشته پروتزهای دندانی (دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و گیلان). رشته پریودانتیکس (دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و مشهد). رشته دندانپزشکی ترمیمی (دانشگاه علوم پزشکی اهواز). رشته رادیولوژی دهان و فک و صورت (دانشگاه علوم پزشکی مشهد)

کد خبر 5036766

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری دندانپزشکی انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کنکور 99 انتخاب رشته سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی چهل سالگی دفاع مقدس آموزش مجازی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها دانشجویان پذیرش دانشجو پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳