Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج سیما، امشب بعد از خبر ساعت 24 برای بررسی عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تحلیل بازی پرسپولیس- پاختاکور روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شبکه 5، امشب ساعت 21:15 نماینده کشورمان پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف حریف قدرتمند پاختاکور ازبکستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور محمد نوری و هادی طباطبایی، پیشکسوتان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، در برنامه ورزشگاه، نگاهی دقیق  و موشکافانه به عملکرد نمایندگان کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

همچنین تحلیل داوری و ناداوری های این دوره از مسابقات نیز از دیگر بخش های ویژه ورزشگاه است.  

برقراری ارتباط زنده با محل اردو تیم پرسپولیس ایران در قطر و گفتگو با مربیان و بازیکنان پرسپولیس دیگر بخش‌های جذاب این برنامه خواهد بود.

همچنین برای بررسی حواشی باشگاه استقلال در هفته های اخیر و موضوعات پیرامون بازیکنان و مدیرعامل این تیم، بخش ویژه‌ای تدارک دیده شده که طرفداران استقلال و فوتبال دوستان می توانند بیننده آن باشند.

برنامه «ورزشگاه» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که  هر هفته چهارشنبه‌ها با اجرای حافظ کاظم‌زاده روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد نوری ورزشگاه هادی طباطبایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود

به گزارش ورزش سه عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از  این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران  و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت  با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط  جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه  باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان  باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

دیگر خبرها

  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • آرزوها ؛ محمد نوری
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود