Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: شرایط اقتصادی خراسان رضوی در این مدت باعث شده تا نتوانیم نیازهای اولیه ورزشکاران تیراندازی با کمان را برآورده کنیم، اما قطعا تا پایان سال جاری کمک‌های ویژه‌ای به این رشته ورزشی خواهیم داشت.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مجمع انتخابی ریاست هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی و پایان دوره مدیریت کریم‌زاده، اظهار کرد: تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های بسیار مهمی است که قهرمانان بسیار خوبی در سطح ملی و آسیایی در بخش بانوان و آقایان برای خراسان رضوی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک برنامه‌ریزی مدون و امکانات لازم می‌توان این رشته را به جایگاه رفیع‌تری رساند.

وی افزود: در طی سال‌های اخیر اقداماتی در خصوص زیرساخت‌های تیراندازی با کمان که در شان ورزشکاران باشد صورت نگرفته است. خیلی از رشته‌های ورزشی که پس از تیراندازی با کمان کار خود را آغاز کرده‌اند، در حال حاضر زیرساخت‌های خوبی دارند، اما تیراندازی با کمان از کمترین امکانات لازم محروم بوده است. در روزهای نخست حضورم در استان این نیازها احساس شد، اما به دلیل محدودیت در منابع مالی در یکی دو سال اخیر، نتوانستیم فضای مناسبی برای ورزشکاران این رشته ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر برخی از پروژه‌ها را بتوانیم در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم، وضعیت اعتباری اداره کل‌ ورزش‌وجوانان به شرایطی خواهد رسید که بتوانیم یک سایت خوب برای ورزشکاران تیراندازی با کمان احداث کنیم. هرچند در حال ایجاد یک فضای چند منظوره در مجموعه ورزشی ثامن هستیم که قطعا بخشی از نگاه‌مان در این مجموعه به ورزش تیراندازی با کمان است.

فتاحی گفت: حق قانونی ورزشکاران است که از بهترین امکانات بهره‌مند شوند. ورزشکاران تیراندازی با کمان ثابت کرده‌اند که می‌توانند با کمترین امکانات مقام‌آور باشند و به عضویت تیم ملی درآمده و افتخار آفرینی کنند. شرایط اقتصادی خراسان رضوی و کشور در این مدت باعث شده تا نتوانیم نیازهای اولیه ورزشکاران تیراندازی با کمان را برآورده کنیم، اما قطعا تا پایان سال جاری کمک‌های ویژه‌ای به این رشته ورزشی خواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مجمع‌های انتخابی رؤسای هیات‌های ورزشی عنوان کرد: همانند سایر مجامع انتخابی که بی‌طرف بودیم و مجمع سالمی برگزار کردیم، در این مجمع نیز انتخابات سالمی برگزار خواهیم کرد. در دو سال اخیر بهترین مجامع انتخابی را برگزار و تمام آن‌ها را با رقابت‌های نزدیک میان کاندیداتورها برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خطاب به رییس جدید هیات تیراندازی با کمان استان، تصریح کرد: نگاهی حمایتی داریم. هر فردی را که برای هیات انتخاب کنید، قطعا مورد حمایت ما نیز خواهد بود، اما حمایت اداره کل ورزش‌وجوانان تا زمانی برقرار است که رییس هیات بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند. اگر در اجرای برنامه‌هایش برای هیات خود ناتوان باشد، ظرف مدت یک سال برای رییس آن هیات، جایگزین انتخاب خواهیم کرد.

فتاحی ادامه داد: پس از برگزاری مجمع باید رقابت‌ها را کنار گذاشت. اگر تجربیات کاندیداها در کنار یکدگیر قرار گیرد، مطمئنا یک هیات خوبی می‌توانیم داشته باشیم. اولویت هیات باید رسیدگی به وضعیت قهرمانان، مربیان، داوران، زیرساخت‌ها و ارتباط با فدراسیون باشد. در شهرستان‌ها شاید بتوانیم بهتر از مرکز استان پیشرفت کنیم. توجه به شهرستان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیراندازی با کمان ورزشکاران تیراندازی با کمان ورزش وجوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: این حمایت‌ها شامل بازدیدهای مسوولان، تبلیغات رسانه‌ای و برخورداری از مزایای تبصره ۱۸ قانون بودجه است.   امیررضا رجبی افزود:در دولت سیزدهم سهم مالیات تولیدکننده کاهش یافته است؛ به طوریکه در حال حاضر سهم تولیدکنندگان در حوزه مالیات ۱۸ درصد است؛ اما در گذشته این رقم ۲۵ تا ۳۰ درصد بود، اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی نیز اعلام کرده که شناسایی مودیان مالیاتی در استان رشد خوبی داشته است.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در خصوص جرایم واحدهای صنعتی نیز بدون بررسی و کارشناسی‌های لازم، اعمال جرایم امکان‌پذیر نیست و این اداره کل از تولیدکنندگان در این زمینه حمایت می‌کند.   رجبی افزود: بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهادها نمی‌توانند هر ثبت سفارشی را برای واردات انجام دهند؛ به طور مثال، در صورت وجود کالای تولید داخل مشابه، امکان واردات وجود ندارد مگر در موارد خاص که بررسی فنی انجام گیرد.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: اگر واحد تولیدی افزایش تولید بیش از ۲۰ درصد داشته باشد، می‌تواند درخواست خود مبنی بر افزایش سهمیه تخصیص ارز را به اداره کل صنعت استان منعکس کند تا پیگیری لازم انجام شود، در این زمینه ابتدا باید میزان تولید قبلی واحد صنعتی در سامانه‌ها ثبت شود تا تقاضا برای تخصیص ارز اضافه انجام ‌گیرد.      

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند