Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:16:28 GMT

نشست «ترجمه در ایران» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۳۹۱

نشست «ترجمه در ایران» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «ترجمه در ایران» به‌مناسبت روز جهانی ترجمه، عصر امروز چهارشنبه ۹ مهر در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

این‌نشست که با همکاری کانون سراسری و انجمن‌های صنفی کارگری مترجمان برگزار می‌شود، با حضور آندرانیک خچومیان، اصغر نوری، محمدرضا اربابی و ساناز اسفندیاری همراه است.

این‌برنامه عصر امروز چهارشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار و به‌طور زنده از حساب کاربری این‌موسسه در اینستاگرام به‌نشانی khaneyeketab@ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5036752 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرای اهل قلم ترجمه اصغر نوری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ترجمه رایزنی فرهنگی دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی تازه های نشر گردشگری انتشارات سروش موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تجدید چاپ انقلاب اسلامی ایران ادبیات دفاع مقدس ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»