Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@16:37:08 GMT

تقدیر رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد از آتش نشانان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۴۲۰

تقدیر رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد از آتش نشانان

همزمان با هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی، مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره و جمعی از اعضای مدیران بیمه سرمد با حضور در ایستگاه 84 آتش نشانی تهران، با اهدا شاخه گل و هدایایی از زحمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد در این دیدار گفت: آتش‌نشانان، یکی از خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند که ریسک های بزرگی را به جان می خرند تا جان هم وطنان را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشری که کمتر به آن ارج نهاده شده و زحماتشان در جامعه دیده نشده است. امیدوارم، مردم با رعایت اصول ایمنی، یاری گر این عزیزان باشند تا شاهد کاهش آسیب ها در جامعه باشیم.

مجید حبیبی معاون فنی بیمه های غیرزندگی، الهام جلوی مدیر بیمه های مسئولیت، ناهید شاکری سرپرست بیمه های مهندسی و انرژی، حسن پورحسینی مدیربیمه های اتومبیل و مجتبی نصرالهی سرپرست مدیریت بیمه های آتش سوزی و باربری و خاص، کاتب را در این دیدار همراهی می کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه سرمد پول نیوز بیمه آتش سوزی بیمه نامه حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند