Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:22:01 GMT

فیلم ترسناک «نُه» به «هنر و تجربه» می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۶۴۰

فیلم ترسناک «نُه» به «هنر و تجربه» می‌آید

به گزارش افکارنیوز،

فیلم بلند «نُه» به کارگردانی شاهین رشیدی که در ژانر وحشت ساخته شده است به زودی در «هنروتجربه» اکران می‌شود.

فیلم بلند «نُه» در ژانر وحشت ساخته شده و تا به حال منتخب بیست جشنواره بین المللی شده است. این فیلم به گفته کارگردانش اثری کاملا مستقل است که عوامل آن را جوانان مستعد و نوفکر تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نُه» با روایتی معماگونه تلاش دارد به حضور نازی‌ها در ایران بپردازد.

داستان این فیلم درباره عکاس جوان و مرموزی است که سالانه هشت جوان را انتخاب کرده و به منطقه‌ای دورافتاده می‌برد تا آیین سالانه‌اش را به جا بیاورد. شخصیت‌های قصه اما از سرنوشت هولناکی که انتظارشان را می‌کشد، بی‌خبر هستند.

در بخشی از فیلم آمده است: «یادمه یکی می‌گفت با هر پلکی که می‌زنی یه نفر یه جای دنیا می‌میره! یعنی من اگه تند تند پلک برنم، آدمای بیشتری می‌میرن؟»

عوامل فیلم «نُه» عبارتند از نویسنده و کارگردان : شاهین رشیدی، مدیر فیلمبرداری: امیر طیبی، طراح صحنه و لباس: فرامرز رشیدی، تدوین، موسیقی، صداگذاری، طراحی و ترکیب صدا، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: شاهین رشیدی، مجری طرح: شاهین باباپور، مدیر تولید: حسن موحد مهر، صدابردار: پرهام رشیدی، نورپرداز: محسن سلطانی، طراح چهره پردازی: سارینا ترقی، عکاس: فاطمه هنرور، مدیر تدارکات: وحید امامی، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: فاطمه هنرور، برنامه ریز: امیر سرایی مقدم، منشی صحنه: سید هانی سادات گل، مترجم زبان آلمانی: هیلدا ناظری، مترجم زبان انگلیسی: فاطمه هنرور، بازیگران: شاهین رشیدی، سارینا ترقی، حامد ناوشکی، مایا غضنفری، نصیر محمد رضایی،  شقایق فتحی، ادیب وکیلی، سارینا رزاق، امیرمحمد رجبی، مهدی دراج، مهدی باقری فارسانی، ریحانه جمشیدی، هلیا باقری فارسانی، هستی باقری فارسانی، تهیه‌کنندگان: شاهین باباپور، شاهین رشیدی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژانر وحشت جشنواره بین المللی کارگردان جشنواره بین المللی فیلم فیلم ترسناک هنر و تجربه شاهین رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!