Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی، شهردار منطقه ۷ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به دیدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رفت و این روز را به آتش نشانان خدوم و ایثارگر تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، «سمیه حاجوی» در حاشیه این دیدار گفت: هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، یادآور فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم  از هیچ گونه تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۷ در ادامه تاکید کرد: بدون هیچگونه شک و تردیدی زحمات آتش نشانان که همواره برای از خودگذشتگی و ارائه خدمات به شهروندان آماده هستند قابل ستایش است.

وی در پایان یادآورشد: ما در این منطقه با برگزاری دوره های مختلف و استفاده از ظرفیت سرای محلات در تلاشیم با آگاهی بخشی شهروندان در زمینه ایمنی کمکی هرچند کوچک به آتش نشانان داشته باشیم.

گفتنی است مدیران شهرداری منطقه ۷ با حضور در ایستگاه های آتش نشانی مستقر در این منطقه با اهدای گل از زحمات این عزیزان تقدیر کردند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتش سوزی در ساختمان پلاسکو آتش نشانان آتش نشانی آتش نشانان آتش نشانی منطقه ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران