Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مسئول امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه دوران دفاع مقدس، گفت: این هفته، هفته ایثار و شهادت همزمان با ایام صفر است و هرچه انقلاب دارد از برکت مجاهدات ایثارگران است.

خبرگزاری میزان - محمد خوش قدم مسئول امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی در هفتمین نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه در این نمایشگاه حاضر شد و از غرفه‌های آن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه دوران دفاع مقدس، گفت: این هفته، هفته ایثار و شهادت همزمان با ایام صفر است و هرچه انقلاب دارد از برکت مجاهدات ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: قاضی مقیسه از نمایشگاه دفاع مقدس قوه قضاییه بازدید کرد

وی افزود: ما باید بکوشیم آثار و رشادت‌های ایثارگران را به نحو احسنت به جوانان انتقال بدهیم که در غرفه‌های نمایشگاه دستاورد‌های غرفه قضایی به وضوح به چشم می‌خورد.

خوش قدم گفت: من در دوران به همراه پدرم در جبهه حضور داشتم و امروز می‌بینم که ایثار همچنان ادامه دارد، آن زمان در جبهه بود و امروز به شکلی دیگری شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسئول امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس قوه قضاییه نمایشگاه دستاورد دفاع مقدس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

تیموری گفت: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

کد خبر 6087307 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود