Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:51:32 GMT

امضاي منشور اخلاقي آتش نشانان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۱۵۵

امضاي منشور اخلاقي آتش نشانان

خبرگزاری آریا- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: منشور اخلاقی آتش نشانان دیروز با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران، استاندار تهران و رئیس سازمان آتش نشانی تهران به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، منصور درجاتی گفت: طبق این منشور اخلاقی آتش نشانان خود را مقید می‌دانند که نه تنها در یک بخشی از شهر و شهرستان بلکه در کل شهر‌های استان در صورت وقوع حادثه وارد عمل شوند و یک همدلی بهینه‌ای به وجود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با این منشور آتش نشانان دست به دست هم می‌دهند و اگر اتفاقی در شهر‌های مختلف استان رخ داد به صورت همدل به کمک هم بروند که البته پیش از امضای این منشور نیز به صورت عملی وجود داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه به برگزاری مانور مشترک ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: بعد از حوادث و وقایع مختلفی که در سطح استان رخ داد مدیریت استان شهر تهران بر آن شد که در بحث مقابله و پیشگیری‌های لازم اقدام به ارتقاء سطح دانش فعالیت و عملیات کند چرا که در یک سال گذشته به قدری اتفاقات و وقایع زیاد بودند که اجازه برگزاری برخی از مانور‌ها را به نیرو‌ها نمی‌دهد.
وی افزود: اکنون در مجموع آمادگی نسبت به قبل خیلی متفاوت است و همزمان مانور‌های آمادگی در مقابل حوادث طبیعی و مانور‌های انسان ساز و غیرطبیعی در حال برگزاری و ارتقاست.
آقای درجاتی گفت: امسال بحث حوادث و اتفاقات در حجم و تعداد در مقایسه با سال گذشته بسیار زیاد بود که قبال مقایسه با سال قبل نیست و به طور کلی نیرو‌های ما امسال در حال آماده باش و یا نیمه آماده باش بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: آتش نشانان در سطح استان از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار هستند که به ویژه در شهر تهران تجهیزات روز دنیا در اختیار آتش نشانان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امضا منشور اخلاقی مدیریت بحران آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم

به دلیل بارش شدید باران بهاری در مسیر جاده سه چاهون بافق سیل به راه افتاد.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد؛ دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران استان در حالت آماده‌باش هستند.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران