Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی پیوند سواد و زندگی ویژه سوادآموزان به زودی در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع پور اظهار داشت: این طرح ملی در ۶ مرکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد اجرا  خواهد شد. 

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ملی کمک به تحقق هر چه بهتر شعار جهش تولید در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حرفه آموزی به سوادآموزان از طریق مراکز یادگیری محلی در زمینه های مختلف از  جمله خیاطی، صنایع دستی، فرش بافی، گلسازی، پرورش قارچ و دامداری اولویت اصلی این طرح ملی در کشور و استان است. 

زارع پور عنوان کرد: مراکز یادگیری محلی یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، بهمئی، چاروسا و عشایر مجری این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد  هستند. 

وی ابراز داشت: این طرح ملی با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد و با امکان جذب حداقل ۵۰ سوادآموز و ۱۰ آموزشیار در هر مرکز یادگیری محلی استان اجرا می شود.  

زارع پور گفت: در مراکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد همراه با آموزش سواد پایه به سوادآموزان این استان دیگر مسائل از جمله حقوق شهروندی و مهارت های زندگی و اجتماعی نیز به آنان ارائه می شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد یادگیری محلی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید