Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک،  «سورانبای جین بک اف» رئیس جمهور قرقیزستان در سفری رسمی به مجارستان با «یانوش آدر» رئیس جمهور این کشور دیدار و در مورد موضوعات همکاری دوجانبه قرقیزستان و مجارستان مذاکره کردند.

طرفین همچنین در مورد استفاده منطقی از منابع آب و حفاظت از محیط زیست تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس جمهور مجارستان با اشاره به ذوب شدن یخچال‌های طبیعی و چالش‌های مدرن جهانی به گسترش موضوع استفاده منطقی از منابع آب تاکید کرد.
در همین راستا، آدر توجه را به این نکته جلب کرد که در آینده استفاده از آب در اولویت دستور کار کشورهای جهان تبدیل خواهد شد.
در ادامه سورانبای جین بک اف موفقیت همکاری‌های استراتژیک دوجانبه را به همتای مجارستانی خود تبریک گفت.

وی ابراز اطمینان کرد که گفت‌وگوی پایدار در بالاترین سطح طرفین به توسعه همه جانبه و همکاری بیشتر قرقیزستان و مجارستان کمک خواهد کرد.
وی همچنین اشاره کرد که در قرقیزستان اهمیت ویژه‌ای به موضوعات زیست محیطی داده می‌شود و محصولات کشاورزی داخلی سازگار با محیط زیست هستند و به همین دلیل می‌توانند با موفقیت در بازارهای خارجی رقابت کنند.
در آخر مذاکره رئیس جمهور قرقیزستان آمادگی خود را برای همکاری متقابل سودمند ابراز داشت و از یانوش آدر رئیس جمهور مجارستان  برای دیدار از قرقیزستان دعوت کرد. 

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست منابع آب مجارستان قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور