Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به گفته دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس با انجام 100 هزار متر حفاری عمقی که برای امسال در دستور کار است به‌زودی خبرهای خوشی از افزایش ذخائر مس کشور اعلام خواهد شد.
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز کرمی در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال بیان داشت: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی ادامه داد: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی ابراز کرد: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

کد خبر 6064247

دیگر خبرها

  • هیچ شناور دریایی در نوروز امسال از سرویس خارج نشد
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد
  • این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • امسال کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت