Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت سوزوکی کورپوریشن در منطقه خاورمیانه همکاری خود را در زمینه تولید یخچال فریزرهای خانگی سوزوکی با شرکت نیکسان صنعت ساوه آغاز کرد. سوزوکی پس از بررسی امکانات سخت‌افزاری تولید کنندگان محلی و مذاکرات فراوان، تصمیم گرفت شرکت نیکسان صنعت ساوه را به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود در منطقه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همکاری با توجه به نزدیکی دیدگاه دو شرکت در زمینه تولید کالای باکیفیت، به‌روز و مشتری‌مداری با استانداردهای ژاپنی به سوزوکی این امکان را خواهد داد نسبت به پیشبرد اهداف منطقه‌ای خود در عرضه کالا با قیمت رقابتی و در خور شأن مصرف‌کننده ایرانی دست یابد. این در حالی است که سوزوکی توانسته در یک دهه گذشته با تکیه بر راهبرد همکاری با تولیدکنندگان بومی (SLS) حضوری درخشان در بازار جهانی داشته باشد.

در این مراسم آئین اهدای پرچم سوزوکی و اعلام رسمی شروع همکاری در محل کارخانه نیکسان صنعت در شهرک صنعتی کاوه با حضور مدیران دو شرکت و مسئولانی از بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

کد خبر 553521 برچسب‌ها استان مرکزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد

همزمان با اعلام شعار امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی، زمان بزرگترین مانور رویداد صنعت مالی ایران برای معرفی توانمندی های کشور در تامین مالی تعیین شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، همزمان با نامگذاری شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، مهم ترین و بزرگ ترین رویداد صنعت مالی کشور با حضور پر رنگ وزارت اقتصاد و سازمان ها و شرکت های تابعه آن و همچنین شرکت‌های معتبر فعال داخلی و خارجی در حوزه های بورس،بانک و بیمه طی 19 الی 22 مرداد ماه امسال با رویکرد معرفی توانمندی های داخلی برای تامین مالی چرخه تولید در اقتصاد مردمی برگزار می شود.

این نمایشگاه که همه ساله در جهت افزایش ارتباط و آگاهی مردم کشور از بازار مالی و خدمات آن،بالا بردن سواد مالی،ارائه توانمندی‌های داخلی بویژه تامین مالی در هر سه حوزه بورس،بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی برگزار می‌شود،مانور صنعت مالی ایران در برابر شدیدترین تحریم های ظالمانه غرب بر علیه این صنعت نیز به شمار می رود.

تاکنون پانزده دوره از این رویداد با موفقیت در کشور برگزار شده و شانزدهمین دوره این نمایشگاه در 19 الی 22 مرداد ماه 1403 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با رویکرد مشارکت مردم در جهش تولید کشور برپا می شود.

رویداد فاینکس به عنوان رویداد مهم فرهنگ ساز بازار سرمایه مسیری برای ارتباط موثر و گسترده ارکان و نهادهای مالی با عموم مردم و جامعه مخاطبین آن است تا با ارایه ویترینی از دستاوردها و ابزارهای مالی و سرمایه گذاری در این بازار، امکان تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اصلی صنعت مالی کشور را فراهم آورد.

نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه فرصت خوبی برای نهاد‌های ارائه‌کننده خدمات مالی است.نگاهی به رویدادهای برگزار شده فاینکس در سال های اخیر و رشد چشمگیر ارتقای توان شرکت‌ها و نهادهای مالی در معرفی و ارائه اطلاعات به مخاطبان خود نشان از تغییر نگاه و عمیق‌تر شدن دیدگاه‌ها به بازار سرمایه حرفه ای است.

تعیین هوشمندانه زمان برگزاری رویداد امسال با توجه به امکان حضور بهتر ناشران و سرمایه گذاران و همچنین سهامداران و تولیدکنندگان صنایع مختلف کشور پس از فصل مجامع شرکت‌های بورسی و همچنین امکان حضور پر رنگ تر جوانان و نوجوانان در مقاطع تحصیلی مختلف و دانشجویان و اساتید دانشگاهی اندیشیده شده که می تواند به انتقال پیام این رویداد کمک شایانی نماید.

برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و مالی در بیشتر کشورهای جهان با هدف توسعه و ایجاد رونق امری متداول است و در ایران نیز شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با توجه به شعار سال و اهداف انتخابی خود تلاش می‌کنند،از حضور مردم و مسوولان در دورانی که اقتصاد کشور با مشکلات اقتصادی در کنار تحریم ها دست و پنجه نرم می کند بیشترین بهره برداری موثر را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم، یک عامل اثربخش
  • جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • افکار عمومی به سمت جهش تولید هدایت شود/ راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان
  • ژاپن کمک‌های مالی به آنروا را از سر می‌گیرد
  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران