Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نعمتی نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران که توانسته در سطح بازی‌های المپیک و پارالمپیک به مدال طلا برسد، به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور زهرا نعمتی بانوی طلایی ورزش کشور در تیم تیراندازی بانوان این دانشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ سال 99 کشور، در شورای عالی ورزش این دانشگاه به تصویب رسیده است و تلاش می‌کنیم نتایج ارزنده‌ای را کسب کنیم. زهرا نعمتی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران است. او نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در المپیک و پارالمپیک شده است.

نعمتی سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورده و قرار است چند ماه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های انتخابی پاریس شرکت کند. بانوی طلایی تیر و کمان ایران پس از دیدار با دکتر لشگری و امضای قرارداد با تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات ورزشی بسیار خوبی دارد و تلاش مسئولان دانشگاه در حوزه ورزش و کمک به ورزش ملی، ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

پرچمدار کشورمان در المپیک 2016 ریو، سال 92 در آیین کمیته بین‌المللی المپیک در «سن پترزبورگ» روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن از سوی «بنیاد بین‌المللی اسپورت آکورد» شد. زهرا نعمتی نخستین بانوی تاریخ ورزش ایران که توانسته در سطح بازی‌های المپیک و پارالمپیک به مدال طلا برسد، به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای عالی ورزش سهمیه المپیک زهرا نعمتی پارالمپیک توکیو تیم تیراندازی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی تیم تیراندازی بانوی تاریخ ورزش ایران زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی الفتی با کسب سهمیه ژیمناستیک المپیک پاریس
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره